ورود | ثبت نام

بهترین روشهای تبلیغات ( پیام خودکار در دایرکت اینستاگرام ) و بازاریابی در اینستاگرام 1401

پشتیبان وردپرس

همراه همیشگی کسب و کار شما, بهبود عملکرد و امنیت سایت - طراحی تخصصی وب سایت, مشاوره و پشتیبانی سایت های وردپرسی

فهرست مطالب

ما در این مقاله قصد نداریم به معرفی روش‌های معمول تبلیغ و جذب مخاطب در اینستاگرام که یکی از پرکاربردترین ها ارسال پیام خودکار در دایرکت اینستاگرام است بپردازیم که همه از آنها آگاه هستند بلکه قصد داریم بهترین روشهای تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام را به شما معرفی کنیم که آنها را در هر جایی نخواهید یافت.
با ما همراه باشید…

بهترین روشهای تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام

روش‌هایی که انتخاب کرده‌ایم تا در این مقاله به شما معرفی کنیم به 5 دسته کلی تقسیم می‌شوند:

  1. استفاده از تکنیک‌های تعاملی برای جذب فالوور
  2. تبلیغات از طریق ارسالپیام خودکار در دایرکت اینستاگرام
  3. خرید تبلیغات مستقیم از اینستاگرام
  4. خرید تبلیغ از اینفلوئنسرهای اینستاگرام
  5. استفاده از تکنیک‌های مبتنی بر الگوریتم‌های اینستاگرام

در ادامه روش‌های متفاوتی که در هر یک از این دسته‌بندی‌ها می‌گنجد معرفی نموده و شما را با نکات و جزئیات بهترین روشهای تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام مربوط به هر یک از آنها آشنا خواهیم کرد.

روشهای تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام

روش اول: استفاده از تکنیک‌های تعاملی برای جذب فالوور

اغلب افرادی که فالوورهای کمی دارند، هر چقدر هم که برای تولید محتوا در پیج اینستاگرامشان وقت صرف کنند باز هم ممکن است آن طور که انتظارش را دارند رشد نکرده و فالوورهای زیادی را جذب پیج خود نکنند. اما چرا این اتفاق می‌افتد؟

محتوا پس از انتشار باید از افراد مختلفی در اینستاگرام بازخورد مثبت (بازدید، لایک و کامنت) بگیرد و بارها توسط افراد مختلف با سایرین به اشتراک گذاشته شود تا اینستاگرام متوجه شود که این محتوا جذاب است. وقتی اینستاگرام تشخیص دهد که پستی از نظر سایر کاربران محبوب و جذاب است آن را به اکسپلور می‌برد تا از این طریق آن را به افراد غریبه بیشتری نشان بدهد. سپس از بین بازدیدکنندگان اکسپلور، افراد بیشتری از آن محتوا خوششان آمده و پیج مربوط به آن محتوا را فالو خواهند کرد. این گونه است که تعداد فالوورهای آن پیج افزایش خواهد یافت و رشد چندبرابری را تجربه خواهد کرد.

اما برای پیج‌هایی که فالوورهای کمی دارند این اتفاق نمی‌افتد. چرا؟

چون محتوای آنها بعد از انتشار توسط افراد کمی (همان اندک فالوورهایشان) دیده می‌شود و بازخورد اندکی (تعداد کمی لایک و کامنت) از دیگران می‌گیرد که سبب می‌شود اینستاگرام آن محتوا را جذاب تشخیص ندهد و آن محتوا را در اکسپلور به سایر کاربران نشان ندهد. این امر سبب می‌شود شانس رشد و جذب فالوورهای بیشتر از پیج شما سلب شود.

بنابراین تا زمانی که یک پیج اینستاگرامی فالوورهای زیادی نداشته باشد پیشرفت کردن در اینستاگرام برایش بسیار دشوار خواهد بود طوری که حتی تبلیغات مستقیم و یا تبلیغات اینفلوئنسری هم نمی‌تواند در این زمینه کمک چندانی به چنین مواردی بکند.

پس چاره کار چیست؟

اگر پیج شما فالوورهای زیادی ندارد (مثلاً تعدادشان از 10 هزار نفر کمتر است) تنها چاره برای جذب مخاطب بیشتر و رشد پیجتان، این است که خودتان دست به کار شوید و با استفاده از تکنیک‌های تعاملی اقدام به جذب فالوور نمایید؛ یعنی خودتان با افراد مختلف در اینستاگرام تعامل برقرار کنید مثلاً آنها را فالو کنید، پست‌هایشان را لایک کنید یا برایشان کامنت بگذارید، حتی می‌توانید وارد هشتگ‌های مختلف مربوط به زمینه کاری‌تان شوید و پست‌های مرتبط به این هشتگ‌ها را لایک کنید، برایشان کامنت بگذارید یا افراد را فالو کنید و از این راه، حس کنجکاوی افراد را نسبت به پیجتان تحریک کرده و توجه آنها را به پیجتان جلب نمایید.

در مقابل، این افراد برای ارضای حس کنجکاوی یا انجام عمل متقابل (لایک و کامنت گذاشتن برای پست‌های ما) به پیج شما سر می‌زنند و بدین ترتیب، بازدید از پیج شما افزایش خواهد یافت. بسیاری از این افراد نیز بعد از بررسی کیفیت محتوا، محصولات یا خدمات ارائه شده در پیج شما به آن علاقمند شده و شما را فالو می‌کنند.

البته برای اینکه از تکنیک‌های تعاملی، نتیجه بهتری بگیرید باید 2 مورد را مدنظر قرار دهید:

  1. اگر می‌خواهید درصد بیشتری از فالوهایی که می‌زنید به شما فالوبک دهند باید از همان ابتدا افرادی را هدف قرار دهید که می‌دانید به زمینه کاری شما علاقمندند. در این راستا، می‌توانید به سراغ پیج‌های رقیب یا پیج‌های با موضوع نزدیک یا مرتبط به حوزه کاری پیج خود بروید زیرا شما مطمئن هستید که مخاطبین این پیج‌ها (اعم از فالوورها، کامنتگذاران و لایک کننده‌های پست‌های پیج هدف) به موضوع کاری شما علاقه دارند؛ لذا این افراد، مخاطب هدف مناسبی برای اجرای تکنیک‌های تعاملی شما می‌باشند و شانس بیشتری وجود دارد که این افراد در صورت آشنایی با پیج شما به شما فالوبک بدهند.
  2. این فعالیت‌های تعاملی، در صورتی سبب افزایش قابل توجه تعداد فالوورهای پیج شما خواهد شد که به تعداد زیاد و در مقیاس انبوه انجام شود. بنابراین اگر قصد دارید تا از طریق تکنیک‌های تعاملی، فالوورهای بیشتری را جذب پیج خود کنید باید به صورت مستمر و مداوم به این کار بپردازید تا نتیجه مطلوب را شاهد باشید.

آیا اجرای تکنیک‌های تعاملی در مقیاس انبوه به سادگی امکانپذیر است؟

پیش از اقدام به انجام فعالیت‌های تعاملی انبوه برای جلب توجه مخاطبین، باید به خاطر داشته باشید که اینستاگرام محدودیت‌هایی اعمال می‌کند تا مانع از انجام فعالیت‌های انبوه و تبلیغاتی کاربرانش شود زیرا اینستاگرام درصدد است تا تبلیغات در این پلتفرم را در انحصار خودش نگه دارد؛ یعنی می‌خواهد کاربران اینستاگرام را وادار کند تا برای بازاریابی در این پلتفرم از خود اینستاگرام تبلیغ بخرند تا فقط شرکت اینستاگرام بتواند از طریق تبلیغات در این فضا کسب درآمد کند. در واقع اینستاگرام از عمد این قوانین را اعمال می‌کند تا اجازه ندهد کاربران با فالو کردن، لایک کردن و کامنت گذاشتن انبوه به تبلیغ و معرفی پیج خود به سایر کاربران بپردازند؛ در نتیجه شما نمی‌توانید آزادانه و بدون هیچ محدودیتی در مقیاس انبوه به تعامل با سایر کاربران بپردازید.

فراموش نکنید که رعایت نکردن قوانین محدودیتی اینستاگرام می‌تواند سبب بروز مشکلاتی برای پیج شما (نظیر اکشن بلاک شدن یا مسدود شدن پیج) ‌گردد. مهم‌ترین محدودیت‌ها در این زمینه، موارد زیر هستند:

  • اگر پیج تازه تأسیس (با قدمت و تعامل کم) دارید مجاز هستید در هر ساعت حداکثر 20 اکانت را فالو یا آنفالو کنید. برای پیج‌های با قدمت و تعامل بیشتر این رقم به 60 اکانت در ساعت می‌رسد.
  • شما مجاز هستید در هر ساعت حداکثر 150 پست را لایک کنید و در کل روز نباید بیشتر از 1000 پست را لایک کنید.
  • اینستاگرام به شما اجازه نمی‌دهد در هر ساعت بیش از 30 کامنت بگذارید.

با اطلاع از این محدودیت‌ها، آیا گمان می‌کنید که اجرای تکنیک‌های تعاملی به سادگی امکانپذیر باشد؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم.

آیا اجرای تکنیک‌های تعاملی اینستاگرام بدون استفاده از ابزار کمکی ممکن است؟

برای جذب فالوور از طریق تکنیک‌های تعاملی، شما باید پیج‌های مرتبط به حوزه کاری‌تان را بیابید و با فالوورها، کامنتگذاران و لایک‌کننده‌های این پیج‌ها (از طریق فالو کردن، کامنت گذاشتن یا لایک کردن پست‌هایشان) تعامل ایجاد کنید. در این بین باید هر از چندگاهی تعدادی از فالوهایی که زده‌اید را نیز آنفالو کنید تا پیجتان بیش از حد شلوغ نشود و در عین حال باید حواستان به محدودیت‌های اینستاگرام نیز باشد تا در هر ساعت بیش از حد مجاز، فالو، آنفالو و لایک نکنید یا کامنت نگذارید که مشکلی برای پیجتان پیش نیاید.

بدیهی است که انجام مستمر این امور به صورت دستی کار بسیار دشواری است. حتی می‌توان گفت این کار در عمل ناممکن است. اینجاست که نیاز به یک ابزار کمکی برای خودکارسازی این پروسه به وضوح حس می‌شود. اما ابزار مناسب برای خودکارسازی تکنیک‌های تعاملی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟
در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم.

ابزار مناسب برای خودکارسازی تکنیک‌های تعاملی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

ابزارهایی (نرم‌افزارها یا ربات‌هایی) وجود دارند که تمامی این فعالیت‌ها را به صورت خودکار، بدون دخالت شما و با رعایت محدودیت‌های اینستاگرامی انجام می‌دهند. این نرم‌افزارها قادر هستند به صورت اتوماتیک، مخاطبین مورد نظر شما را فالو کرده، پست‌هایشان را لایک ‌کنند یا برایشان کامنت بگذارند تا توجه این مخاطبین را به پیج شما جلب کنند و سبب شوند تا این مخاطبین، از پیج شما بازدید کرده و به میل خود، شما را فالو کنند. آنفالو کردن خودکار برخی از پیج‌های فالوشده نیز از دیگر امکانات این نرم‌افزارها برای جلوگیری از شلوغ شدن پیج شما است.

این نرم‌افزارها در مدت زمانی کوتاه، پیج شما را به تعداد افراد زیادی نشان می‌دهند، تعداد فالوورهای آن و نرخ تعاملش را افزایش می‌دهند و راه را برای ورود پست‌های پیج شما به اکسپلور و رشد چندبرابری آن باز می‌کنند.

در انتخاب ابزار مناسب برای اجرای خودکار تکنیک‌های تعاملی در اینستاگرام باید 2 نکته مهم را مدنظر قرار دهید:

    1. ابزار مناسب برای این کار باید قابلیت رعایت محدودیت‌های ساعتی اینستاگرام را داشته باشد تا سبب اکشن بلاکی یا مسدود شدن پیج اینستاگرام شما نگردد.
    2. ابزار مناسب برای این کار باید امکان شبیه‌سازی رفتار انسانی را داشته باشد تا به عنوان ربات شناخته نشود زیرا اینستاگرام در راستای سیاست انحصار تبلیغاتش، به محض شناسایی ربات، جلوی فعالیت آن را می‌گیرد.

در ادامه یکی از بهترین ابزارها برای جذب فالوور از طریق تکنیک‌های تعاملی را به شما معرفی خواهیم کرد که علاوه بر دو ویژگی فوق، امکانات متعدد و جذاب زیادی نیز دارد. با ما همراه باشید.

معرفی پکیج ربات افزایش فالوور اینستاگرام رباتیک

از بهترین نرم‌افزارهای موجود برای تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام «پکیج ربات افزایش فالوور اینستاگرام رباتیک » است که شامل ربات‌های متعدد و امکانات متنوعی است.

این ربات روی سیستم ویندوزی شما نصب می‌شود و همه ویژگی‌هایی را که برای یک ابزار مناسب تبلیغات در اینستاگرام برشمردیم را داراست؛ یعنی می‌تواند آیدی فالوورها، کامنت‌گذاران و لایک‌کنندگان را از پیج‌های مدنظر شما استخراج کند و به صورت اتوماتیک آنها را فالو کند، پست‌های آنها را لایک کند و برایشان کامنت بگذارد.

این ربات می‌تواند مخاطبین هدف پیج شما را با کمک هشتگ نیز پیدا کند؛ یعنی قادر است هشتگ‌های موردنظر شما را نیز سرچ کند و پست‌های مربوط به آن هشتگ را لایک کند و برایشان کامنت بگذارد.

ارسال پیام خودکار در دایرکت اینستاگرام

روش دوم: تبلیغات از طریق ارسال پیام خودکار در دایرکت اینستاگرام

یکی دیگر از موثرترین فعالیت‌های تبلیغاتی در اینستاگرام، ارسال پیام خصوصی (دایرکت) به مخاطبین هدف است. از آنجا که دایرکت به صورت خصوصی به هر فرد ارسال می‌شود شما مطمئن هستید که پیامتان حتماً توسط گیرنده خوانده می‌شود و همین نکته مزیت «ارسال پیام خودکار در دایرکت اینستاگرام» شمرده می‌شود. اما اینستاگرام در راستای انحصار تبلیغاتش، در این زمینه نیز محدودیت‌هایی اعمال می‌کند. در واقع، هر اکانت بسته به قدمت، تعامل و میزان فعالیتش در اینستاگرام می‌تواند در روز 10 تا 1000 پیام دایرکت ارسال کند.

اگر بخواهید با استفاده از ارسال پیام خودکار در دایرکت اینستاگرام، توجه افراد را به پیج خود جلب کنید باید به سراغ پیج‌هایی بروید که در حوزه کاری شما فعال هستند. آیدی مخاطبین این پیج‌ها (فالوورها، لایک‌کنندگان و کامنتگذاران) را استخراج کنید و با رعایت محدودیت‌های روزانه اینستاگرام، پیام تبلیغاتی خود را به صورت خصوصی به این آیدی‌ها دایرکت کنید.

البته بدیهی است که تکرار هر روزه این فرآیند به صورت دستی کار دشوار و زمانبری است. این که شما بخواهید به صورت دستی،آیدی مخاطبین هدفتان را بیابید و با رعایت محدودیت‎‌های اینستاگرامی، پیام تبلیغاتی خود را به انبوه این آیدی‌ها ارسال کنید در عمل تقریباً ناممکن است. شما برای انجام این کار نیاز به ابزاری دارید که به صورت خودکار و با رعایت محدودیت‌های اینستاگرامی، این پروسه را به جای شما اجرا کند بدون اینکه به عنوان ربات شناسایی شده و اکشن بلاک شود.

از بهترین نرم‌افزارهای موجود برای تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام از طریق ارسال دایرکت «پکیج ارسال انبوه دایرکت اینستاگرام رباتیک » است که شامل ربات‌های متعدد و امکانات متنوعی است. این ربات روی سیستم ویندوزی شما نصب می‌شود و همه ویژگی‌هایی را که برای یک ابزار مناسب برای این ارسال خودکار دایرکت برشمردیم نیز داراست؛ یعنی می‌تواند آیدی فالوورها، کامنت‌گذاران و لایک‌کنندگان را از پیج‌ها و پست‌های مدنظر شما استخراج کند و پیام شما را به صورت اتوماتیک و با رعایت قوانین محدودیتی اینستاگرام به این آیدی‌ها ارسال نماید.

روش سوم: خرید تبلیغ از اینفلوئنسرهای اینستاگرام

اینفلوئنسرها در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند و فالوورهای بالایی دارند و از طریق معرفی محصولات و خدمات یک برند در قالب استوری، پست،IGTV و یا معرفی آن از طریق Live، به تبلیغ آن برند می‌پردازند. آز آنجا که اینفلوئنسرها مخاطبین زیادی دارند و با تولید محتوای خلاقانه می‌توانند مخاطبین خود را جذب شما کنند، همکاری با آنها می‌تواند نتایج چشمگیری در برندسازی و افزایش فروش شما داشته باشد.

بدیهی است که در امر تبلیغات، بودجه شما و هزینه تبلیغات، نقشی اساسی در تصمیم‌گیری شما دارد. باید بدانید که اینفلوئنسرها نرخ مشخصی برای تبلیغات ندارند و ممکن است هرکدام از آنها نرخ متفاوتی به شما بدهند. این نرخ با توجه به تعداد فالوورهای آنها متفاوت است و اکثر آنها برای یک استوری کوتاه از شما مبالغ هنگفتی درخواست می‌کنند. این مبالغ زیاد نیز ممکن است شما را به تعداد مخاطبینی که مدنظر دارید نرسانند.

در انتخاب اینفلوئنسر برای تبلیغات در اینستاگرام، به چه نکاتی باید توجه داشت؟

ساده انگاشتن تبلیغات اینفلوئنسری، نتیجه‌ای جز اتلاف وقت و سرمایه شما ندارد. در ادامه به نکاتی می‌پردازیم که باید پیش از انتخاب اینفلوئنسر برای تبلیغ خود به آن توجه کنید.

1. تعداد فالوورهای فیک پیج اینفلوئنسر

همان‌طور که می‌دانید فالوور فیک یا پیج فیک به پروفایل‌هایی گفته می‌شود که واقعی نیستند و تنها برای افزایش تعداد دنبال‌کنندگان در اینستاگرام ساخته شده‌اند. امروزه اگر نرخ تعامل یک پیج اینستاگرام پایین است، تعداد فالوورهای آن، ملاک خوبی برای سنجش محبوبیت و اعتبار آن نیست (مثلاً تعداد لایک و کامنتی که دریافت می‌کند، بسیار کمتر از تعداد فالوورهایش است).

برای اینکه متوجه شوید تعداد فالوورهای فیک اینفلوئنسر انتخابی شما چقدر است، به نسبت فالوور به فالویینگ اینفلوئنسر موردنظر خود توجه کنید. اگر اینفلوئنسر انتخابی شما تعداد زیادی فالویینگ داشته باشد و به نسبت آن تعداد فالوورهای کمی داشته باشد، زنگ هشداری برای شماست. نکته مهم دیگر نسبت تعداد لایک و کامنت و بازدید پشت‌های اینفلوئنسر به تعداد فالوورهای پیج او است. اگر تعداد این لایک و کامنت‌ها نسبت به تعداد فالوورهای او بسیار کمتر باشد یک نشانه است که اغلب فالوورهای او فیک می‌باشند نه واقعی!

2. نرخ تعامل پیج اینفلوئنسر

نرخ تعامل در واقع نسبت تعداد لایک، کامنت، ذخیره و به‌اشتراک‌گذاری پست‌های یک پیج به تعداد فالوورهای آن پیج است. هر چه نرخ تعامل یک پیج بزرگ‌تر باشد یعنی مخاطبین آن پیج علاقه و توجه بیشتری به محتوای تولید آن پیج دارند. اگر تبلیغ خود را به اینفلوئنسری بسپارید که نرخ تعامل خوبی دارد احتمالاً مخاطبین بیشتری در نتیجه آن تبلیغ نصیبتان خواهد شد.

3. درصد رضایت سایرین از تبلیغات پیج اینفلوئنسر

اگر می‌خواهید با اینفلوئنسری همکاری کنید باید میزان رضایت کاربران و پیج‌های قبلی که با این اینفلوئنسر همکاری داشته‌اند را به دست آورید. تنها توجه به شهرت اینفلوئنسر نمی‌تواند گزینه خوبی برای دادن تبلیغ به او باشد، بلکه باید توجه کنید که تا یک هفته بعد از انتشار تبلیغات، تغییرات تعداد فالوورهای واقعی پیج‌هایی که قبلاً با این اینفلوئنسر برای تبلیغات همکاری داشتند چقدر بوده و در نظر داشته باشید که این تعداد افزایش فالوور تا چه حدی به تبلیغ این اینفلوئنسر بستگی داشته است.

4. ارتباط حوزه کاری پیج اینفلوئنسر با پیج شما

اگر قصد دارید که تبلیغات خود را از طریق اینفلوئنسرها یا بلاگرها به اشتراک بگذارید، پیداکردن اینفلوئنسری که با حوزه کاری شما یکی باشد را در درجه اول قرار دهید. در صورت یکی نبودن حوزه‌های کاری شما مخاطبی دریافت نمی‌کنید، زیرا فالوورها و مخاطبین آن اینفلوئنسر به موضوعاتی علاقه‌مند هستند که ارتباطی به زمینه کاری شما ندارد و به همین دلیل بدیهی است که از آشنایی با محتوا، محصولات یا خدماتتان استقبال نکنند زیرا مورد نیازشان نیست.

مثلاً اگر حوزه کاری شما صنعت ساختمان‌سازی باشد نباید با اینفلوئنسری کار کنید که در حوزه مد و زیبایی فعالیت دارد. کسانی که مد و زیبایی را دنبال می‌کنند به چه میزان ممکن است به ساختمان‌سازی علاقه داشته باشند؟

روش چهارم: خرید تبلیغات مستقیم از اینستاگرام

تبلیغات خود اینستاگرام به این صورت است که محتوای موردنظر شما را در قالب استوری یا پست به مخاطبین نشان می‌دهد. اما اینستاگرام، تبلیغات شما را به چه کسانی نشان می‌دهد؟ الگوریتم تبلیغات پروموشن اینستاگرام به این صورت است که باتوجه‌ به دسته‌بندی‌های زیر می‌تواند مخاطبین هدف را مشخص کند:

  1. دسته بندی هدفمند اینستاگرامدر این شیوه، اینستاگرام افراد را بر اساس جنسیت، سن، منطقه جغرافیایی، سیستم‌عامل گوشی و … را برای دیدن تبلیغ انتخاب می‌کند.
  2. دسته بندی بر اساس علاقمندی کاربراندر این شیوه اینستاگرام کاربرانی را که به زمینه کاری شما علاقه‌مند هستند انتخاب می‌کند و تبلیغ شما را به آنها نشان می‌دهد. ملاک اینستاگرام برای یافتن علاقه‌مندی کاربران، کلیه فعالیت‌های آنها در اینستاگرام مانند فالو، لایک پست‌ها، ویو، کامنت، ذخیره پست، اشتراک‌گذاری پست‌ها در یک موضوع یا زمینه خاص است.

از مزایای این روش این است که می‌توانید مطمئن باشید تبلیغ شما به دست مخاطبان واقعی و هدفمند می‌رسد و حتی یک بازدید فیک هم نخواهید داشت. در این روش تبلیغات بر اساس تعداد کلیک روی پست تبلیغاتی و تعداد بازدیدهای آن (با هر کلیک و هر ۱۰۰۰ بازدید) هزینه به‌صورت دلاری محاسبه و پرداخت انجام می‌شود.

چگونه با استفاده از تبلیغات اسپانسری اینستاگرام، کسب‌وکار خود را تبلیغ کنیم؟

برای استفاده از این نوع تبلیغ، اکانت اینستاگرام شما باید بیزینسی باشد و نیز یک اکانت فیس‌بوک متصل به اکانت اینستاگرام خود داشته باشید.

در گام بعدی شما یک پست از صفحه خود را انتخاب کرده و روی کلید آبی‌رنگ پروموت (Promote) که در زیر آن پست ظاهر می‌شود کلیک کنید. در ادامه باید هدف از پروموشن و تبلیغ خود را مشخص کنید. اگر هدفتان هدایت کاربران به وب‌سایتتان است Visit your website را انتخاب کنید، اما اگر هدفتان از این نوع تبلیغات، آشناکردن کاربران با خدمات و محصولاتتان و امکان برقراری تماس تلفنی و ثبت سفارش است گزینه Call or visit your business را برگزینید.

در گام بعد Action button را انتخاب کنید و سپس در قسمت Select Button text متن مورد نظر برای تبلیغ خود را انتخاب می کنید که شامل یکی از موارد زیر است:

Learn More: کسب اطلاعات بیشتر
Watch More:مشاهده بیشتر
Shop Now: همین الآن خرید کنید
Contact Us: تماس با ما

در ادامه می‌توانید مشخص کنید که مخاطبین هدف شما به چه طریق انتخاب شوند. به صورت خودکار “Automatic” توسط خود اینستاگرام ( یعنی مخاطبین هدف شما بر اساس الگوریتم‌های هوشمند خود اینستاگرام انتخاب می‌شوند) و یا اینکه خودتان از طریق گزینه “Customize your own” مخاطبین هدف را برای تبلیغتان انتخاب می‌کنید. در حالت دوم می‌توانید اسم سرویس، مکان کاربران، علایق کاربران، سن و جنسیت آنها را مشخص کنید.

در گام آخر باتعیین بودجه دلاری خود و مدت‌زمان نمایش، می‌توانید از تبلیغات اسپانسری اینستاگرام که یکی از بهترین روشهای تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام استفاده کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است

    ساعات کاری بر اساس منطقه زمانی country flag IR
    روز ساعت کاری
    شنبه 9:00 صبح - 5:00 بعد از ظهر
    یکشنبه 9:00 صبح 5:00 بعد از ظهر
    دوشنبه 9:00 صبح - 5:00 بعد از ظهر
    سه شنبه 9:00 صبح - 5:00 بعد از ظهر
    چهارشنبه 9:00 صبح - 5:00 بعد از ظهر
    پنج شنبه 9:00 صبح 1:00 بعد از ظهر
    جمعه تعطیل

    فرم چند مرحله ای در خواست پشتیبانی وردپرس

    سفارش خدمات سفارشی

    بانک شماره موبایل

    بانک شماره موبایل

    استخراچ شماره از سایت دیوار و شیپور و نیاز روز و گروه های واتس آپ

    فالوور و فالوینگ اینستاگرام

    استخراج آیدی پیج های اینستاگرام

    استخراج آیدی های تلگرام

    آیدی های تلگرام

    استخراج آیدی ها از گروه های تلگرامی

    مجموعه رباتیک خودکارسازی نرم افزار تحت سیستم و وب

    ربات استخراج ایمیل و موبایل کاربران

    ربات استخراج ایمیل مدیران سایت

    نحوه کار با ربات لینک گیر از گوگل

    نحوه کار با ربات درج پیام در بخش تماس با ما سایت ها

    نحوه کار با ربات ارسال کامنت در بخش کامنت گذاری سایت ها

    سلام!

    لطفاً با انتخاب یکی از نماینده های ما، امکان مکاتبه با او را در واتساپ داشته باشید.

    تیکت پشتیبانی کانال تلگرام

    پشتیبانی فروش کارشناس فروش و پشتیبانی وردپرس
    +989205216330
    پشتیبانی فنی برنامه نویس محصولات رباتیک
    +989355330531
    پاسخگویی از ۱۰:۰۰ صبح الی ۷ بعدظهر
    سلام! چه کاری می توانم برای شما انجام دهم؟
    ×
    چطور میتونم کمکتون کنم؟