ورود | ثبت نام

پشتیبان وردپرس

همراه همیشگی کسب و کار شما, بهبود عملکرد و امنیت سایت - طراحی تخصصی وب سایت, مشاوره و پشتیبانی سایت های وردپرسی

فهرست مطالب

پرسش های عمومی

frequency questions

>> چطور باید از لایسنس خریداری شده استفاده نمود؟

برای این کار میتوانید از طریق پنل کاربری، بخش دریافت شماره سریال برنامه اجرا کننده یا دریافت شماره سریال برنامه ، اقدام نمایید. البته اگر یکی از پکیج های ربات های آماده را تهیه کرده اید، فقط نیاز به شماره سریال برنامه اجرا کننده خواهید داشت و فیلم آموزشی داخل بسته نحوه فعالسازی این برنامه را دقیق شرح داده است. بطور کل توصیه میکنیم فعالسازی محصول خریداری شده را طبق فیلم آموزشی همان محصول (که داخل پوشه های پکیج قرار دارد) انجام دهید تا اطمینان بیشتری در صحت نحوه فعال سازی آن وجود داشته باشد.

>> چرا شماره سریال (لایسنس) برنامه ها، قابل باطل کردن یا جابجایی نیستند؟

زیرا هر شماره سریال مطابق با سخت افزار سیستم شما تولید میشود و کاملا آفلاین است یعنی ما هیچگونه دسترسی به سیستم شما یا شماره سریال ثبت شده در سیستم شما نداریم که بخواهیم آن را باطل یا جابجا کنیم. شاید بگوید که میتوانید به ما دسترسی سیستم خود را بدهید تا شماره سریال را از روی سیستم شما حذف کنیم، اما چنین چیزی در حقیقت امکانپذیر نیست زیرا بعد از خروج ما از سیستم، شما مجدد میتوانید همان سریال را در نرم افزار درج کرده و از آن استفاده نمایید. دلیل فنی این قضیه به همان آفلاین بودن سیستم فعالسازی نرم افزار ما بر می گردد. یعنی زمانیکه شما شماره سریال را برای سیستم خود دریافت کردید ما امکان این را نداریم که از طریق اینترنتی آن شماره سریال را در بلک لیست قرار دهیم و هر زمان که شما خواستید از آن استفاده کنید متوجه شویم و به شما اجازه استفاده از آن را ندهیم. زیرا همانطور که بارها در جاهای مختلف بیان کرده ایم نرم افزار ما (در پس زمینه) اصلا به اینترنت دسترسی ندارد.
حال چرا اینگونه است و چرا نرم افزار ما به خودی خود به اینترنت دسترسی ندارد داستان مفصلی دارد. بطور خلاصه، با توجه به ماهیت نرم افزار ما که شاید از دیدگاه بعضی افراد، یک نرم افزار سیستمی ماوس و کیبورد در نظر گرفته شود و بخاطر مسائل که با برخی مشتریان دولتی، با آنها دست به گریبان هستیم تا کنون امکان مجهز کردن نرم افزار به اتصال اینترنتی را نداشته ایم و ممکن است در آینده نیز چنین امکانی برای نرم افزار ما فراهم نشود.

پرسش های مربوط به پکیج ربات های آماده

robot question

>> همراه پکیج ربات های آماده، لایسنس کدام یک از برنامه ها ارائه میشود؟

از آنجاییکه ربات های آماده از قبل طراحی شده اند و نیاز به ویرایش یا طراحی مجدد از طرف شما ندارند. کافیست که فقط آنها را در سیستم خود اجرا نمایید و همانطور که گفتیم برای اجرای ربات ها باید از برنامه اجرا کننده نرم افزار کاربر مجازی استفاده نمایید.
لب کلام، برای اجرا و استفاده از ربات های آماده فقط نیاز به شماره سریال برنامه اجرا کننده خواهید داشت که بطور پیش فرض بر روی هر پکیج 1 عدد از آن، ارائه میشود.

>> آیا میتوان از ربات های خریداری شده در یک سیستم/سرور دیگر استفاده کرد؟

تنها به شرطی که در سیستم مورد نظر شماره سریال برنامه اجرا کننده را فعال کرده باشید میتوانید از کلیه ربات های آماده که قبلا خریداری کرده اید (و فایل های دانلودی آنها در پنل کاربری شما قرار دارد) بر روی آن سیستم استفاده نمایید.
نکته مهم: لازم نیست برای استفاده از ربات های آماده در سیستم های مختلف، کل پکیج را (چندین بار) برای هر سیستم خریداری نمایید!

>> نحوه خرید شماره سریال اضافه (برای یک سیستم/سرور دیگر) چگونه است؟

کنار منوی, لینک خرید برنامه اجرا کننده ربات  وجود دارد که  برای خرید شماره سریال می توانید اقدام نمایید برای راحتی کار لینک مستقیم خرید شماره سریال را در اینجا ذکر میکنیم.
لینک مستقیم صفحه خرید شماره سریال برنامه اجرا کننده

>> کدام ربات های آماده را نـمیتوان بطور همزمان با هم، استفاده کرد؟

ربات های ارسال پیام انبوه در تلگرام و افزایش فالوور اینستاگرام را نمیتوان بطور همزمان استفاده کرد زیرا هر دو برای انجام فعالیت های خود از ماوس سیستم شما استفاده میکنند و سیستم فقط یک ماوس دارد.

>> کدام ربات های آماده را میتوان بطور همزمان با هم استفاده کرد؟

غیر از ربات های ‘ارسال پیام انبوه در تلگرام’ و ‘افزایش فالوور اینستاگرام’، از بقیه ربات ها میتوان بطور همزمان استفاده نمود.

>> کدام ربات ها ماوس سیستم شما را درگیر می کنند؟

ربات های ‘ارسال پیام انبوه در تلگرام’ و ‘افزایش فالوور اینستاگرام’ برای انجام فعالیت های خود از ماوس سیستم شما استفاده میکنند. یعنی ماوس تان را تحت اختیار گرفته و برای کلیک کردن بر روی المان های مختلف آنرا حرکت میدهند و در این حین شما نمیتواند از ماوس استفاده نمایید.
دلیل استفاده از ماوس در این 2 ربات خاص، آنستکه، پلتفرم های مقصد یعنی تلگرام و اینستاگرام الگوریتم های ویژه ای برای شناسایی حرکات ماوس دارند و از روی حرکات ماوس میتوانند تشخیص دهد که عملیات را یک انسان انجام میدهد یا یک ربات. لذا ما نیز مطابق با الگوریتم این دو پلتفرم، برنامه نویسی حرکات ماوس را در ربات های آنها گنجانده ایم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است

    ساعات کاری بر اساس منطقه زمانی country flag IR
    روز ساعت کاری
    شنبه 9:00 صبح - 5:00 بعد از ظهر
    یکشنبه 9:00 صبح 5:00 بعد از ظهر
    دوشنبه 9:00 صبح - 5:00 بعد از ظهر
    سه شنبه 9:00 صبح - 5:00 بعد از ظهر
    چهارشنبه 9:00 صبح - 5:00 بعد از ظهر
    پنج شنبه 9:00 صبح 1:00 بعد از ظهر
    جمعه تعطیل

    فرم چند مرحله ای در خواست پشتیبانی وردپرس

    سفارش خدمات سفارشی

    بانک شماره موبایل

    بانک شماره موبایل

    استخراچ شماره از سایت دیوار و شیپور و نیاز روز و گروه های واتس آپ

    فالوور و فالوینگ اینستاگرام

    استخراج آیدی پیج های اینستاگرام

    استخراج آیدی های تلگرام

    آیدی های تلگرام

    استخراج آیدی ها از گروه های تلگرامی

    مجموعه رباتیک خودکارسازی نرم افزار تحت سیستم و وب

    ربات استخراج ایمیل و موبایل کاربران

    ربات استخراج ایمیل مدیران سایت

    نحوه کار با ربات لینک گیر از گوگل

    نحوه کار با ربات درج پیام در بخش تماس با ما سایت ها

    نحوه کار با ربات ارسال کامنت در بخش کامنت گذاری سایت ها

    سلام!

    لطفاً با انتخاب یکی از نماینده های ما، امکان مکاتبه با او را در واتساپ داشته باشید.

    تیکت پشتیبانی کانال تلگرام

    پشتیبانی فروش کارشناس فروش و پشتیبانی وردپرس
    +989205216330
    پشتیبانی فنی برنامه نویس محصولات رباتیک
    +989355330531
    پاسخگویی از ۱۰:۰۰ صبح الی ۷ بعدظهر
    سلام! چه کاری می توانم برای شما انجام دهم؟
    ×
    چطور میتونم کمکتون کنم؟