ورود | ثبت نام

بانک شماره موبایل

با سفارش بانک شماره موبایل نیمه آماده، می‌توانید از تیم ما بخواهید تا از سایت دیوار یا از گروه‌های واتساپی، یا سایت نیاز روز شماره موبایل در زمینه خاص (یا از شهر و استان خاص) برای شما استخراج کند. بانک شماره‌های استخراج شده کاملاً فعال و به روز بوده و در قالب فایل‌های اکسل بصورت تفکیک شده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

بانک شماره موبایل
  • تفکیک شده
    تفکیک شده شماره ها؛ بصورت کاملا تفکیک شده بر اساس موضوع درخواستی شما، استخراج میشوند.
  • تحویل سریع
    تحویل سریع با اجرای ربات‌های رباتیک بر روی سرورهای متعدد، سفارشات شما بسیار سریع آماده میشود…

استخراج بانک شماره موبایل رباتیک

به شماره‌های موبایل بی‌نهایت دسترسی داشته باشید و هیچ مشترک جدیدی را از دست ندهید!

 بانکی بزرگ از شماره‌های موبایل

وقتی به دنبال راهی هستید تا دسترسی بی‌نهایت به شماره‌های موبایل داشته باشید، بانک شماره موبایل حلال شماست. با این بانک موبایل، اکنون میتوانید از مجموعه‌ای بزرگ از شماره‌های موبایل برخوردار شوید و هرگز نگران اتمام شماره‌های قابل استفاده نباشید. با داشتن این بانک شماره موبایل، هیچ مشترک جدیدی را از دست نمی‌دهید و تا ابد در ارتباط با مشتریان پتانسیلی خود می‌باشید.

 رقابتی باشید و مشتریان خود را جذب کنید

با بانک شماره موبایل، به راحتی می‌توانید رقابتی در بازار خود ایجاد کنید و مشتریان را به سمت خود جذب کنید. با دسترسی بی‌نهایت به شماره‌های موبایل، میتوانید به مخاطبین هدف خود پیامک و تماس بدهید و به آنها مزایا و محصولات خود را معرفی کنید. با استفاده از این بانک شماره موبایل، ارتباط با مشتریان در حداکثر سطح خود را برقرار کنید و در مقابل رقبا بهبود بیشتری داشته باشید.

 اعتماد مشتریان را جلب کنید

بانک شماره موبایل به شما امکان می‌دهد تا اعتماد مشتریان خود را جلب کنید. با داشتن این بانک شماره‌ها، مشتریانتان را در جریان قرار دهید و با به اشتراک گذاشتن اخبار جدید و تخفیفات ویژه، آنها را متقاعد به خرید کنید. همچنین، با بانک شماره موبایل میتوانید به آسانی ارتباط مستقیم با مشتریانتان برقرار کنید و نیازها و مشکلات آنها را درک کنید. این نوع ارتباط مستقیم با مشتریان، اعتماد را تقویت کرده و برای رشد و توسعه کسب و کار شما بسیار حیاتی است.

با استفاده از ربات استخراج بانک شماره موبایل از سایت مجموعه رباتیک به راحتی میشه از سایت های مختلف مشخصات کاربران رو استخراج کرد. ربات های استخراج اطلاعات طوری تنظیم شدن که کار باهاشون تقریبا نیاز به هیچ عمل خاصی از طرف شما نداره. ربات را اجرا میکنید، بهش تعداد میدید، صفحه ای که باید اطلاعاتش جمع آوری شود معرفی میکنید و تمام! حالا ربات، اطلاعات کاربران را یک به یک استخراج میکنه و در فایل اکسل بهتون تحویل میده، به همین سادگی و زیبایی! ما ربات های اطلاعات جمع کن متعددی را در قالب یک پکیج جمع آوری کردیم که طرز کار همشون تقریبا به یک شکل هست اما از سایت های متفاوتی اطلاعات جمع میکنند؛ سایت های معروفی مثل دیوار، شیپور، نیاز روز و غیره. این پکیج ما با نام ” ربات استخراج اطلاعات از سایت ها ” در سایتمون معرفی شده.

چرا نیمه آماده؟

ما همیشه در حال استخراج بانک شماره موبایل ها بوسیله ربات هایمان هستیم و اگر در زمینه موضوعی شما، از قبل یکسری شماره های استخراج شده و آماده داشته باشیم که به افراد دیگری واگذار نکرده باشیم؛ آنها را به عنوان بخشی از سفارش تان در نظر خواهیم گرفت.

هر شماره فقط 320 تومان

هزینه هر شماره بدون توجه به دسته بندی آن، فقط 150 تومان است.
در همین صفحه می توانید سفارش خود را ثبت کنید

شماره های دسته اول و ارزشمند

از آنجاییکه شماره های استخراج شده توسط ما، مانند بانک های شماره موجود در اینترنت، بصورت عمومی منتشر نمیشوند و در دسترس افراد متعدد قرار نمیگیرند برای کار بازاریابی و تبلیغات به نوعی دسته اول و ارزشمند محسوب میگردند.

استخراج سفارشی بانک شماره از سایت های مورد نظر شما

ما در حالت پیش فرض، بانک های شماره را از سایت های دیوار، دست دو، باما و یا گروه های واتساپی استخراج میکنیم، اما اگر شما سایت خاصی را مد نظر داشته باشید که بخواهید از آن سایت، بانک شماره یا هر گونه اطلاعات دیگر را استخراج نماییم، با حق الزحمه توافقی این کار را برای تان انجام خواهیم داد.
برای سفارش بانک شماره از سایت های خاص از طریق پشتیبانی سایت، با ما در تماس بگیرید.

vc purple

چرا ما بانک شماره آماده ارائه نمیدهیم؟

اگر میخواهید ارسال انبوه و تبلیغاتی هدفمند داشته باشید و قصد دارید شماره هایی که برای آنها تبلیغات ارسال میکنید مرتبط با موضوع کاری تان باشد...

توضیح در فایل صوتی

اگر میخواهید ارسال انبوه و تبلیغاتی هدفمند داشته باشید و قصد دارید بانک شماره موبایل هایی که برای آنها تبلیغات ارسال میکنید مرتبط با موضوع کاری تان باشد…بعد از مدتی این خدمات ما محبوب تر شد و افراد دیگه ای که حتی ربات های دریافت بانک شماره ما رو تهیه نکرده بودند به این خدمات ما رجوع کردند و از ما بانک شماره حرفه ای تر و هدفمندتر رو از سایتها و پلتفرمهای مختلف درخواست کردند. همانطور که گفتم در ابتدا استخراج بانک شماره، هدف ساخت این صفحه ما بوده.
بعد از مدتی از جاهایی که حتی فکرش رو نمیکردیم و سایتهایی که شاید حتی شماره تلفن ارایٔه نمیکردند سفارش داشتیم. یعنی استخراج اطلاعات از سایتهای مختلف، حتی سایتهایی که شماره تلفن هم داخلش نبودند! یعنی افراد مختلف بنا به اهداف مختلف به ما سفارش استخراج میدادن حالا بعضی ها بابت بانک شماره برای بازاریابی تلفنی یا برای بازاریابی حضوری و بعضی ها هم بنا به یه سری آمار و اطلاعات برای خودشون. این هم جزو کارهای ما در این صفحه قرار گرفت.
الان شما میتونید سفارش بانک شماره بدین بطوریکه ما خودمون از سایتهای دیوار، شیپور یا دیگر سایتهای آگهی براتون شماره استخراج بکنیم یا از گروه های واتساپی یا منابع مختلف دیگه و یا اینکه میتونید یک سفارش اختصاصی ثبت بکنین برای استخراج اطلاعات از سایت مد نظر خودتون. ما هردو این کارهارو میتونیم براتون انجام بدیم. البته سفارش بانک شماره یه قیمت ثابتی داره ولی سفارش استخراج اطلاعات از سایت های مختلف قیمتش توافقی هست.
اینجا یه سوالی هم ممکنه براتون مطرح بشه که بهتره همین جا بهش پاسخ بدم، اونم این هستش که چرا ما بانک شماره رو به صورت آماده تحویل مشتریان نمیدیم؟ یعنی شما بیایید بر اساس دسته بندی خریدتون رو انجام بدین و بانک شماره رو بلافاصله دانلود بکنین… ببینین ما اینکار رو انجام نمیدیم! برخلاف خیلی از سایتهای دیگه، ما بانک شماره رو به صورت آماده تحویل نمیدیم؛ یعنی شما سفارش میدید بعد ما استخراج میکنیم و تقدیم حضورتون می کنیم.

 دلیلشم اینه چون اگر ما یک بانک شماره و فیکس و ثابت داشته باشیم، اگر یک سری از افراد اون رو خریداری بکنند و شروع بکنند به ارسال پیام به اون افراد به اون بانک شماره و چه اتفاقی میفته؟ ببینید نفرات اولیه ای که اون شماره ها پیام ارسال میکنن شاید جواب خوبی بگیرن ولی بعد از مدتی انقدر اون افراد پیام های تبلیغاتی دریافت میکنن که یواش یواش کم حوصله میشن، حالا فرضا نوبت شما که میشه براشون پیام تبلیغاتی ارسال بکنید ممکنه اونها خط شما رو بلافاصله ریپورت بکنند؛ یعنی به عنوان مزاحمت به تلگرام یا واتس اپ گزارش بدن اینجا خط های شما محدود میشه یا مسدود میشه و شما اذیت میشید به جای اینکه از این تبلیغات بهره خوبی ببرین.
بنابراین بهترین کار این هستش که بیایم شماره ها رو بعد از ثبت سفارش شما شروع بکنیم به استخراج کردن از پلتفرم های مختلف و شماره های به روز و فعال به شما تحویل بدیم که بتونید از تبلیغاتتون بازخورد مناسب تری بگیرید. در هر صورت این خدمات ما یه خدمات منحصربه فرد و خاص هست که شاید شما نمونش رو در هیچ سایتی نتونید پیدا بکنید.
امیدواریم این خدمات ما بتونه به شما عزیزان در راه رسیدن به اهداف مختلفتون حالا اهداف بازاریابی تبلیغاتی آماری و یا هر چیزی که هست کمک بکنه و براتون مفید باشه

queue purple

نکات مهم قبل از خرید

توجه داشته باشید که بعد از ثبت سفارش، ممکن است صف دیگر سفارشات سبب شود تا زمان انجام کار کمی بیشتر از حد معمول به طول بینجامد و ممکن است نتوانیم طی چند روز تمام سفارشات را به صورت یکجا آماده کنیم؛ بنابراین حتماً بعد از ثبت سفارش، در چت پشتیبانی با ما ارتباط بگیرید تا بعد از استخراج بخشی از کار، آنها را برای شما ارسال کنیم.

after purchase yellow

بعد از سفارش

بعد از ثبت سفارش، لازم است برای هماهنگی درباره دسته بندی مورد نظرتان، مستندات سفارش خود را در چت پشتیبانی برای ما ارسال کنید تا هماهنگی های لازم انجام شود.

پاسخ به چند پرسش مهم

برخلاف تمامی سایتهای ارائه بانک شماره که بسته های خود را به صورت آماده برای فروش عرضه میکنند، سایت کاربر مجازی این کار را انجام نمیدهد، زیرا ما معتقدیم اگر از یک بانک شماره، افراد زیادی برای امور تبلیغاتی استفاده کنند پس از مدت کوتاهی باید آن بانک شماره را یک بانک شماره فرسوده به حساب آورد که تبلیغات به آن، نه تنها فایده ای نخواهد داشت بلکه ممکن است زیان بار نیز باشد.

در نظر بگیرید که بخواهید برای یک بانک شماره آماده، در واتساپ پیام ارسال کنید اگر افرادی دیگری قبل از شما به این بانک شماره بارها پیام داده باشند و آنها را بمباران تبلیغاتی کرده باشند افراد موجود در این بانک شماره کم حوصله شده و ممکن است در صورت مشاهده تبلیغات شما، بلافاصله خط تان را ریپورت بکنند یعنی به عنوان مزاحم خط شما را به واتساپ گزارش دهند تا واتساپ اکانت شما را محدود یا مسدود کند! بنابراین استفاده از بانک های شماره آماده میتواند در بسیاری از زمینه های تبلیغاتی کم فایده یا بی فایده یا حتی زیان بار باشد.

لذا ما همیشه بانک شماره را بنا به سفارش مشتری، در همان لحظه، از سایت دیوار، از گروه های واتساپی یا از منابع دیگر استخراج نموده و در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم.

پس از ثبت سفارش بانک شماره توسط شما، تیم ما دستورات لازم را به رباتهای استخراج اطلاعات از سایتها صادر میکند. این ربات ها شماره های مورد نظر شما را شناسایی و استخراج کرده و در فایلهای اکسل ذخیره میکنند. سپس این فایلهای اکسل مورد بررسی نهایی قرار گرفته و به شما ارائه خواهند شد.

ما معمولاً شماره ها را از سایت های به روز آگهی و از گروه های واتساپی استخراج میکنیم. یکی از فعال ترین و به روز ترین این سایت های آگهی، سایت دیوار است و ما میتوانیم شماره های این سایت را متناسب با دسته بندی، شهر یا استانی که شما سفارش میدهید استخراج کنیم. البته ما توانایی استخراج شما از هر سایتی که شماره ها در آن قابل رویت باشند را داریم اگر سفارش خاصی دارید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

قطعاً زمان آماده شدن سفارش شما به تعداد سفارش بانک شماره تان بستگی دارد. اما به طور کل طی 2 الی 3 روز اغلب سفارشات را آماده خواهیم کرد؛ زیرا با توجه به امکانات، تکنولوژی ها و منابع سخت افزاری که توسط ما برای این کار در نظر گرفته شده است سرعت کار بسیار بالا خواهد بود.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است

    ساعات کاری بر اساس منطقه زمانی country flag IR
    روز ساعت کاری
    شنبه 9:00 صبح - 5:00 بعد از ظهر
    یکشنبه 9:00 صبح 5:00 بعد از ظهر
    دوشنبه 9:00 صبح - 5:00 بعد از ظهر
    سه شنبه 9:00 صبح - 5:00 بعد از ظهر
    چهارشنبه 9:00 صبح - 5:00 بعد از ظهر
    پنج شنبه 9:00 صبح 1:00 بعد از ظهر
    جمعه تعطیل

    فرم چند مرحله ای در خواست پشتیبانی وردپرس

    سفارش خدمات سفارشی

    بانک شماره موبایل

    بانک شماره موبایل

    استخراچ شماره از سایت دیوار و شیپور و نیاز روز و گروه های واتس آپ

    فالوور و فالوینگ اینستاگرام

    استخراج آیدی پیج های اینستاگرام

    استخراج آیدی های تلگرام

    آیدی های تلگرام

    استخراج آیدی ها از گروه های تلگرامی

    مجموعه رباتیک خودکارسازی نرم افزار تحت سیستم و وب

    ربات استخراج ایمیل و موبایل کاربران

    ربات استخراج ایمیل مدیران سایت

    نحوه کار با ربات لینک گیر از گوگل

    نحوه کار با ربات درج پیام در بخش تماس با ما سایت ها

    نحوه کار با ربات ارسال کامنت در بخش کامنت گذاری سایت ها

    سلام!

    لطفاً با انتخاب یکی از نماینده های ما، امکان مکاتبه با او را در واتساپ داشته باشید.

    تیکت پشتیبانی کانال تلگرام

    پشتیبانی فروش کارشناس فروش و پشتیبانی وردپرس
    +989205216330
    پشتیبانی فنی برنامه نویس محصولات رباتیک
    +989355330531
    پاسخگویی از ۱۰:۰۰ صبح الی ۷ بعدظهر
    سلام! چه کاری می توانم برای شما انجام دهم؟
    ×
    چطور میتونم کمکتون کنم؟