ورود | ثبت نام

هشتگ‌ گذاری حرفه ای

پشتیبان وردپرس

همراه همیشگی کسب و کار شما, بهبود عملکرد و امنیت سایت - طراحی تخصصی وب سایت, مشاوره و پشتیبانی سایت های وردپرسی

فهرست مطالب

مقدمه

در دنیای امروزی، شبکه‌های اجتماعی بخش بزرگی از زندگی ما را تشکیل می‌دهند. از فیسبوک تا توییتر و اینستاگرام، میلیون‌ها نفر از این شبکه‌ها استفاده می‌کنند تا دربارهٔ علاقه‌مندی‌ها، رویدادها و موضوعات مختلف ارتباط برقرار کنند. در این شبکه‌ها، هشتگ‌ها یک ابزار قدرتمند برای دسته‌بندی و جستجوی محتوا هستند. در این مقاله، به هشتگ‌ گذاری حرفه‌ای و نکات مهم آن خواهیم پرداخت.

محتویات

۱. هشتگ‌گذاری چیست؟ 1.۱ تعریف هشتگ 1.۲ کاربردهای هشتگ‌ها

۲. مزایای هشتگ‌گذاری 2.۱ افزایش دسترسی به محتوا 2.۲ جذب مخاطبان جدید 2.۳ تشکیل جامعه و ارتباطات 2.۴ تبلیغات و بازاریابی

۳. نکات مهم در هشتگ‌گذاری 3.۱ انتخاب هشتگ‌های مناسب 3.۲ تعداد هشتگ‌ها 3.۳ ترکیب هشتگ‌ها با محتوا 3.۴ استفاده از هشتگ‌های پرطرفدار 3.۵ پایداری هشتگ‌ها

۴. روش‌های افزایش دیده شدن هشتگ‌ها 4.۱ استفاده از هشتگ‌های مرتبط 4.۲ به‌روزرسانی هشتگ‌ها 4.۳ به اشتراک گذاری محتوای حاوی هشتگ‌ها

۵. معیارهی انتخاب هشتگ‌های موفق 5.۱ رصد و بررسی رقبا 5.۲ تحلیل استراتژی هشتگ‌گذاری رقبا 5.۳ آزمایش و بهینه‌سازی هشتگ‌ها

۱. هشتگ‌گذاری چیست؟

۱.۱ تعریف هشتگ

هشتگ‌ها در شبکه‌های اجتماعی مجموعه‌ای از کلمات یا عبارات هستند که با استفاده از علامت “#” (شارپ) قبل از آنها قرار می‌گیرند. این علامت در واقع یک نشانه‌گذاری است که به سیستم اعلام می‌کند که آن عبارت یا کلمه به عنوان یک هشتگ شناخته می‌شود.

۱.۲ کاربردهای هشتگ‌ها

هشتگ‌ها در شبکه‌های اجتماعی برای دسته‌بندی محتوا و ارتباط با موضوعات خاص استفاده می‌شوند. با استفاده از هشتگ‌ها، کاربران می‌توانند به راحتی به محتوای مرتبط با موضوع مورد نظر دسترسی پیدا کنند و همچنین محتوای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

۲. مزایای هشتگ‌گذاری

۲.۱ افزایش دسترسی به محتوا

با استفاده از هشتگ‌ها، محتواهای شما به راحتی قابل جستجو و دسترسی برای کاربران می‌شوند. این باعث می‌شود که محتوای شما به دسترس بیشتری برسد و بیشترین نفر را بتوانید به آن برسانید.

۲.۲ جذب مخاطبان جدید

استفاده از هشتگ‌های مناسب می‌تواند باعث جذب مخاطبان جدید شود. زمانی که کاربران در جستجوی محتوای خاصی هستند، با استفاده از هشتگ‌هایمرتبط، محتوای شما نیز در نتایج جستجو ظاهر می‌شود و این می‌تواند باعث جذب آن‌ها به محتوای شما شود.

۲.۳ تشکیل جامعه و ارتباطات

هشتگ‌ها باعث تشکیل جامعه‌های مجازی با موضوعات مشترک می‌شوند. با استفاده از یک هشتگ، شما می‌توانید با سایر کاربرانی که به همین موضوع علاقه‌مند هستند، ارتباط برقرار کنید و در گفتگوها و بحث‌های مربوطه شرکت کنید.

۲.۴ تبلیغات و بازاریابی

هشتگ‌ها در استراتژی بازاریابی و تبلیغات نیز نقش مهمی ایفا می‌کنند. با استفاده از هشتگ‌های مناسب، می‌توانید محتواهای تبلیغاتی خود را به دست مخاطبان هدف برسانید و به بازاریابی خود توجه بیشتری جلب کنید.

۳. نکات مهم در هشتگ‌گذاری

۳.۱ انتخاب هشتگ‌های مناسب

انتخاب هشتگ‌های مناسب و مرتبط با محتوا و هدف شما بسیار مهم است. بررسی هشتگ‌های مورد استفاده در صنعت و موضوع مورد نظرتان و انتخاب هشتگ‌هایی که تعداد استفاده‌های زیادی دارند، می‌تواند موثر باشد.

۳.۲ تعداد هشتگ‌ها

تعداد هشتگ‌های استفاده شده در یک پست مهم است. استفاده از تعداد زیادی هشتگ ممکن است به خوانایی و ظاهری بد محتوا کمک نکند. بنابراین، استفاده از چند هشتگ مناسب و مرتبط ترجیح داده می‌شود.

۳.۳ ترکیب هشتگ‌ها با محتوا

هشتگ‌ها باید با محتوا و موضوع پست شما همخوانی داشته باشند. برای مثال، اگر دربارهٔ موسیقی صحبت می‌کنید، هشتگ‌های مرتبط با موسیقی مانند #موسیقی، #آهنگ، #خواننده و … را استفاده کنید.

۳.۴ استفاده از هشتگ‌های پرطرفدار

استفاده از هشتگ‌هایی که پراستفاده‌تر هستند، می‌تواند به شما کمک کند تا بیشترین نفر را به محتوای خود جذب کنید. بررسی هشتگ‌های پرطرفدار در صنعت مورد نظرتان و استفاده از آنها در محتواهای خود می‌تواند بهبود قابل توجهی را به هشتگ‌گذاری شما ببخشد.

۳.۵ پایداری هشتگ‌ها

هشتگ‌ها باید به مدت طولانی و پایدار باشند. استفاده از هشتگ‌های پرمصرف و پرطرفدار کمک می‌کند تا محتوای شما در دسته‌بندی‌های مرتبط ظاهر شود و در طولانی‌مدت برای کاربران قابل دسترسی باشد.

۴. روش‌های افزایش دیده شدن هشتگ‌ها

۴.۱ استفاده از هشتگ‌های مرتبط

استفاده از هشتگ‌هایی که مرتبط با محتوای شما هستند، می‌تواند به شما کمک کند تا در نتایج جستجو ظاهر شوید. بررسی هشتگ‌هایی که توسط رقبا استفاده می‌شوند و استفاده از آنها در محتوای خود، می‌تواند به شما کمک کند تا در رقابت با رقبا بهترین نتیجه را بگیرید.

۴.۲ به‌روزرسانی هشتگ‌ها

هشتگ‌های شما باید به‌روز باشند و با تغییرات و جریان‌های جدید هماهنگ شوند. بررسی محتی بعد از انتشار محتوا و اصلاح هشتگ‌های خود می‌تواند به شما کمک کند تا محتوای خود را در دسترس بیشتری قرار دهید و بازدیدکنندگان جدید جذب کنید.

۴.۳ به اشتراک گذاری محتوای حاوی هشتگ‌ها

با به اشتراک گذاری محتوایی که شامل هشتگ‌های مرتبط باشد، می‌توانید به جامعه موجود خود و جامعه‌های مرتبط با آن دسترسی پیدا کنید. با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای به اشتراک گذاری، محتوای شما به گروه‌ها و جامعه‌های جدیدی منتقل می‌شود که ممکن است به آن علاقه‌مند باشند.

۵. معیارهای انتخاب هشتگ‌های موفق

برای انتخاب هشتگ‌های موفق، باید روی معیارهای زیر تمرکز کنید:

  • Relevance (مرتبط بودن): هشتگ‌های شما باید مرتبط با محتوا و موضوع مورد بحث باشند.
  • Popularity (محبوبیت): استفاده از هشتگ‌هایی که پراستفاده‌تر هستند و در جامعه مورد نظرتان محبوبیت دارند.
  • Uniqueness (منحصر به فرد بودن): انتخاب هشتگ‌هایی که منحصر به فرد هستند و رقبای کمتری از آنها استفاده می‌کنند.
  • Consistency (پایداری): استفاده مداوم از هشتگ‌هایی که به طور مداوم جامعه‌های مورد نظر را جذب می‌کنند و پایدار هستند.

 

پرسش‌های متداول

۱. آیا باید هشتگ‌ها را در هر پست استفاده کنم؟

در استفاده از هشتگ‌ها باید متوازن باشید. استفاده از تعداد مناسبی هشتگ که مرتبط با محتوا باشند، توصیه می‌شود. استفاده زیاد یا کم از هشتگ‌ها می‌تواند تأثیر منفی بر روی دیده شدن محتوا داشته باشد.

۲. آیا باید هشتگ‌های محبوب را در هر پست استفاده کنم؟

استفاده از هشتگ‌های محبوب می‌تواند به دیده شدن پست شما کمک کند، اما تنها استفاده از هشتگ‌های محبوب بدون در نظر گرفتن محتوا و موضوع پست، منجر به جلب مخاطبان نامناسب یا بی‌تأثیر شود. بنابراین، استفاده هوشمندانه از هشتگ‌ها توصیه می‌شود.

۳. آیا باید هشتگ‌ها را به‌روزرسانی کنم؟

بله به‌روزرسانی هشتگ‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا با تغییرات جدید در جامعه و موضوعات مرتبط، در دسترس بودن محتوایتان را حفظ کنید. بهبود و به‌روزرسانی هشتگ‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا همیشه به روز و جذاب باشید.

۴. آیا هشتگ‌گذاری فقط در شبکه‌های اجتماعی مفید است؟

استفاده از هشتگ‌ها در شبکه‌های اجتماعی بسیار مفید است، اما نه تنها در این شبکه‌ها. هشتگ‌ها می‌توانند در وبلاگ‌ها، سایت‌ها، ویدئوها و سایر رسانه‌های آنلاین نیز مورد استفاده قرار بگیرند. با استفاده از هشتگ‌ها در محتواهای خود در این پلتفرم‌ها نیز می‌توانید دیده شدن بیشتری را تجربه کنید.

۵. آیا هشتگ‌ها می‌توانند بهبود جستجوی محتوا را نیز فراهم کنند؟

بله، هشتگ‌ها می‌توانند بهبود جستجوی محتوا را فراهم کنند. با استفاده از هشتگ‌های مرتبط و مناسب، کاربران می‌توانند به راحتی محتوای مرتبط با علاقه‌مندی‌ها و موضوعات خود را پیدا کنند. هشتگ‌ها در جستجوی دقیق‌تر و کارا‌تر محتوا به کار می‌روند.

هشتگ‌ گذاری حرفه ای

هشتگ‌ گذاری حرفه ای یکی از ابزارهای طبقه‌بندی موضوعات در شبکه‌های مختلف اجتماعی است. اینستاگرام به‌عنوان یکی از شبکه‌های پرکاربرد اجتماعی به‌خصوص در حوزه کسب‌وکار از مزایای هشتگ استفاده کرده و کار کاربران خود را برای جستجوی مطلب و محتوای موردنظرشان ساده کرده است.

اما آنچه اهمیت دارد آن است که از هشتگ‌ها به طور صحیح و حرفه‌ای استفاده شود. ما در این مقاله علاوه بر مزایای هشتگ‌گذاری، نکاتی را که به شما کمک می‌کنند تا هشتگ‌های کارآمد و حرفه‌ای به کار ببرید، معرفی می‌کنیم.

هشتگ‌ گذاری حرفه ای

مزایای هشتگ‌گذاری در اینستاگرام

استفاده درست و حرفه‌ای از هشتگ‌ها کمک زیادی به پیشرفت پیج اینستاگرام شما می‌کند. در ادامه به مهم‌ترین مزایای هشتگ‌ گذاری حرفه‌ ای در اینستاگرام خواهیم پرداخت.

دیده شدن توسط افراد بیشتر

حتماً می‌دانید که کاربران اینستاگرام می‌توانند علاوه بر پیج‌های اینستاگرامی، هشتگ‌ها را نیز فالو کنند تا کلیه پست‌هایی که آن هشتگ را دارند، در فید خود ببینند. پس، پست‌های هشتگ دار شما می‌توانند علاوه بر فالوورهای صفحه‌تان، مخاطبان دیگری نیز داشته باشند.

جذب فالوور رایگان

با استفاده از هشتگ، در قسمت جستجوی هشتگی کاربران ظاهر می‌شوید. در صورتی ‌که محتوای شما جذاب و مرتبط به آن هشتگ باشد، بسیاری از این افراد شما را فالو خواهند کرد.

افزایش نرخ تعامل پیج

وقتی کاربری در اینستاگرام بر روی هشتگی کلیک می‌کند، می‌تواند پست‌های صفحات دیگری را نیز که از این هشتگ استفاده کرده‌اند ببیند. اگر محتوای پست شما از نظر کاربر جذاب باشد، ممکن است روی پست شما نیز کلیک کند. حتی اگر پستتان را لایک و ذخیره نکند، باز هم با بازدید از پست شما نرخ تعامل پست شما را بالا می‌برد.

برندسازی و تبلیغ رایگان

اگر از هشتگ‌های ترکیبی نام محصول و نام برند خود در زیر پست‌هایتان استفاده کنید، مخاطبانتان به‌مرور، آن محصول و کسب‌وکار شما را با آن برند می‌شناسند. به ‌این‌ ترتیب شما با هشتگ برندتان به‌صورت رایگان هم تبلیغ می‌شوید.

راه‌اندازی کمپین

کمپین‌ها مخاطبان را به انجام کاری یا حمایت از اقدامی تشویق می‌کنند. از جمله هشتگ‌های کمپین که اخیراً هم به‌وفور دیده شد می‌توان به #sosiran، #خوزستان، #نه_به_تبعیض اشاره کرد. شما نیز می‌توانید کمپین‌های مختص به کسب‌وکار خودتان را راه بیندازید و یا با دعوت از مخاطبانتان برای شرکت در یک کمپین مشخص، فعال بودن و به‌روز بودن خود را نشان دهید.

هشتگ‌ گذاری حرفه ای

تکنیک‌های هشتگ‌گذاری حرفه‌ای

در ادامه به برخی از بهترین تکنیک‌های انتخاب هشتگ‌ گذاری حرفه ای برای پست اینستاگرامی شما می‌پردازیم.

از هشتگ‌های معنادار استفاده کنید

افراد معمولاً هشتگ‌هایی را جستجو می‌کنند که کلمات و عبارات معنادار و متداول است. هر چه هشتگ‌های مورد استفاده شما از کلمات رایج و پرکاربرد باشد، بیشتر شانس آن را دارید که در فیدهای جستجوی هشتگ کاربران اینستاگرام دیده شوید. هشتگ‌هایی که معنا و مفهوم خاصی ندارند، چندان موردتوجه کاربران قرار نمی‌گیرند. برای نمونه اگر به معرفی کتاب می‌پردازید، #کتاب، #کتاب_خوب، #مطالعه، #کتاب_خوب_بخوانیم، #بوک_ورم هشتگ‌های معنادار و رایجی هستند. #خوندنیسم یا #بوکی چندان در این مورد مناسب نیستند.

هشتگ‌های پرکاربرد و خاص را ترکیب کنید

هشتگ‌های پرکاربرد در هر زمینه فعالیت مشخص هستند ولی اگر قصد دارید بازدیدهای خود را بیشتر کنید و فالوورانی باکیفیت به دست آورید، هشتگ‌های خاص‌تر به کار ببرید. مثلاً اگر بلاگر هستید، می‌توانید هشتگی از مقصد سفر خود همراه با نام هتل بسازید. هشتگ‌های پرکاربرد یا ترند می‌توانند در لحظه اول انتشار پست مفید باشند اما عمر مفیدشان کوتاه است و خیلی زود از فهرست هشتگ‌های اخیر خارج می‌شوند؛ بنابراین برای اینکه مدت‌زمان بیشتری در لیست هشتگ‌های اخیر باقی بمانید، هشتگ‌های پرکاربرد را با هشتگ‌های خاص ترکیب کنید.

از تعداد زیادی هشتگ در هر پست استفاده نکنید

اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد که حداکثر ۳۰ هشتگ را در هر پست و ۱۰ هشتگ را در هر استوری قرار دهید. گرچه این تعداد هشتگ مجاز است اما توصیه ما این است که از تمام این حد مجاز استفاده نکنید. هشتگ بیش از حد مشکلاتی برای شما ایجاد می‌کند. اول آنکه به دلیل ایجاد شلوغی زیر پست، از زیبایی ظاهری هر پست می کاهد و خواندن متن را دشوار می‌کند. از طرفی نشان می‌دهد که شما به‌صورت وسیع و تهاجمی برای تبلیغ و توسعه صفحه خود تلاش می‌کنید. به‌علاوه می‌تواند منجر به اسپم شدن حساب اینستاگرام شما و یا شادوبن شدن آن شود.

اکثر کاربران اینستاگرام به تجربه دریافته‌اند که بین ۸ تا ۱۱ هشتگ بهترین تعداد برای هشتگ‌گذاری است؛ بنابراین باید دقت کنید تا بهترین هشتگ‌ها را که به پست شما ارتباط دارند، انتخاب کنید. لزومی هم ندارد که در تمامی پست‌های خود هشتگ به تعداد یکسان بکار ببرید. در این روند تغییر ایجاد کنید و تعداد مختلف هشتگ را در پست‌های خود امتحان کنید تا به بهترین و مناسب‌ترین تعداد هشتگ برای پست‌های خود برسید. مصرف بی‌رویه هشتگ و یا تکرار هشتگ‌ها در تمامی پست‌هایتان می‌تواند باعث حذف شما از نتایج آن هشتگ شود. پس تنوع را هم در نظر بگیرید..

هشتگ‌های کوتاه به کار ببرید

فایده استفاده از هشتگ‌های کوتاه تک‌کلمه‌ای یا دو کلمه‌ای آن است که شانس صفحه شما را در بخش جستجوی کاربران بالاتر می‌برد. اغلب کاربران هنگام جستجوی هشتگ از یک کلمه یا نهایت دو کلمه استفاده می‌کنند و به‌ندرت مواردی پیش می‌آید که هشتگ‌های طولانی را جستجو کنند.

سعی کنید کلمات مربوط به پست خود را با دقت انتخاب کنید و در هشتگ‌های کوتاه محصول یا برند خود را معرفی کنید. هشتگ‌های کوتاه و مرتبط با پست می‌تواند نرخ تعامل شما را افزایش دهد. مثلاً #طرز_تهیه_مربای_توت‌فرنگی گرچه گویاست ولی به علت طولانی بودن زیاد مورد استقبال قرار نمی‌گیرد.

#مربای_توت‌فرنگی گزینۀ بهتری است. هر چه کلمه‌ای که انتخاب می‌کنید ساده‌تر و کوتاه تر باشد، احتمال بالا آمدنش در جستجوی آن هشتگ بیشتر است.

هشتگ برند مخصوص به خود را بسازید

سعی کنید برند مختص به خود را خلق کنید. می‌توانید از نام شرکت، نام محصول، نام پیج، شعار کاری‌تان یا هر موردی که می‌تواند شما را از هشتگ‌های مشابه متمایز کند، استفاده کنید. مثلاً اگر نام پیجتان دکورنگ است، #دکورنگ می‌تواند به برند شما تبدیل شود. برای انتخاب هشتگ‌ گذاری حرفه ای برند باید به دنبال ایده مناسب باشید. همچنین بررسی کنید که این هشتگ قبلاً استفاده نشده باشد تا بتوانید به‌عنوان هشتگی اختصاصی برای خودتان از آن استفاده کنید.

مثلاً بسیاری از بلاگرها یا سلبریتی‌های معروف محصولات برندهای مختلف را نیز تحت برند خود می‌گنجانند. #صدف_بیوتی، و #رونالدو از آن جمله است. توجه داشته باشید که از نام برندی که مالکیت آن در اختیار شما نیست استفاده نکنید. برای مثال ممکن است محصولات شما متعلق به برند سامسونگ یا ایکیا باشد اما مالکیت این برندها در اختیار این شرکت‌ها است. پس گزینه مناسبی برای برندسازی شما نمی‌توانند باشند.

هشتگ‌های مرتبط با موضوع استفاده کنید

مهم‌ترین نکته در درج هشتگ استفاده از هشتگ‌های مرتبط با موضوع پست است. یک هشتگ نامرتبط با موضوع ممکن است به‌راحتی هر چه را که رشته بودید، پنبه کند. هر چه پست شما و هشتگ‌های درج شده در آن به هم مرتبط باشند، به همان میزان شاهد افزایش نرخ تعامل و پیشرفت پیجتان خواهید بود. برای نمونه اگر مشغول فروش کیک خانگی هستید، هشتگ‌های #کیک، #کیک_تولد، #کیک_خامه، #دسر، #کیک_خانگی مرتبط با موضوع شماست. برای کمک گرفتن در انتخاب هشتگ مرتبط می‌توانید از پیشنهادهای خود اینستاگرام استفاده کنید و بهترین گزینه را بر اساس نوع محصول و کسب‌وکار خود انتخاب کنید.

شاید گمان کنید که استفاده از هشتگ‌های پربازدید با هر موضوعی سبب بیشتر دیده شدن پست شما می‌شود اما این کار، تنها شما را غیرحرفه‌ای جلوه می‌دهد. سعی نکنید به‌خاطر آنکه هشتگی ترند شده اما به محصول و پست شما ارتباطی ندارد، آن را در بین هشتگ‌های خود قرار دهید.

حتماً شما نیز دیده‌اید که مثلاً وقتی کسی #شجریان را جستجو می‌کند، طبیعتاً انتظار دارد که با کلیپ‌ها و آهنگ‌های شجریان روبرو شود.
وقتی نتیجه نامرتبط با موضوع در فید جستجوی هشتگی کاربر ظاهر شود، او ممکن است آن پست را گزارش کند یا گزینه Don’t show for this hashtag را انتخاب کند که یعنی از اینستاگرام می خواهد “این پست را برای این هشتگ نشان ندهد”.

هشتگ‌های جدید و خلاقانه بسازید

خلاقیت در ساخت هشتگ‌ گذاری حرفه ای می‌تواند نکته مثبتی برای صفحه شما باشد. بعضی هشتگ‌های خلاقانه در ذهن مخاطب می‌مانند و ممکن است برای پیدا کردن شما از طریق همان هشتگ‌های خلاقانه اقدام کنند. هشتگ‌ها می‌توانند ترکیبی از عبارت‌های مختلف خودساخته باشند که در عین تازگی ظرافت و هوشمندی نیز در آنها به‌ کار رفته است.

مثلاً #به_چشم برای عینک فروشی، #دربست برای تاکسی‌های مسافرتی، #ژست برای عکاسی می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند. به‌عنوان مثال خیلی از چالش‌های اینستاگرامی جذاب و جدید به کمک این هشتگ‌ها برند می‌شوند و مخاطب جلب می‌کنند. #فم_تریپ و feeliran، #letsfeeliran# از این جمله بودند.

در ویدئوی زیر به شما آموزش می دهیم که چگونه می توانید پرکاربردترین هشتگ های مرتبط به محتوای پست اینستاگرامی خود را بیابید.

گرچه استفاده از ابزار هشتگ در اینستاگرام برای همه فراهم است، اما کسی می‌تواند بهترین بهره را از آن ببرد که اصول استفاده حرفه‌ای از آن را بلد باشد. شما نیز با رعایت مواردی که در این مقاله به شما آموزش داده شد، می‌توانید هشتگ‌های حرفه‌ای بگذارید و از مزایای آن که بالا بردن نرخ تعامل، جذب فالوور و دیده شدن هر چه بیشتر پیجتان است، استفاده کنید.

نتیجه‌گیری

هشتگ‌گذاری حرفه‌ای یک ابزار قدرتمند در شبکه‌های اجتماعی است که به شما کمک می‌کند محتوای خود را دسته‌بندی کنید، به دسترسی کاربران به آن فراهم آورید و جامعه‌های جدیدی را جذب کنید. با استفاده از نکات مهم در هشتگ‌گذاری، می‌توانید مزایا و فواید بیشتری را به دست آورید. به خاطر داشته باشید که انتخاب هشتگ‌های مناسب، استفاده بهینه از آنها و بروزرسانی مداوم آنها به عوامل کلیدی در موفقیت شما می‌باشد.

اگر می‌خواهید محتوایتان در شبکه‌های اجتماعی بیشتر دیده شود و ارتباط بیشتری با جامعه مورد نظرتان برقرار کنید، هشتگ‌گذاری حرفه‌ای را به استراتژی خود اضافه کنید و از این ابزار قدرتمند برای رشد و توسعه آنلاین استفاده کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است

    ساعات کاری بر اساس منطقه زمانی country flag IR
    روز ساعت کاری
    شنبه 9:00 صبح - 5:00 بعد از ظهر
    یکشنبه 9:00 صبح 5:00 بعد از ظهر
    دوشنبه 9:00 صبح - 5:00 بعد از ظهر
    سه شنبه 9:00 صبح - 5:00 بعد از ظهر
    چهارشنبه 9:00 صبح - 5:00 بعد از ظهر
    پنج شنبه 9:00 صبح 1:00 بعد از ظهر
    جمعه تعطیل

    فرم چند مرحله ای در خواست پشتیبانی وردپرس

    سفارش خدمات سفارشی

    بانک شماره موبایل

    بانک شماره موبایل

    استخراچ شماره از سایت دیوار و شیپور و نیاز روز و گروه های واتس آپ

    فالوور و فالوینگ اینستاگرام

    استخراج آیدی پیج های اینستاگرام

    استخراج آیدی های تلگرام

    آیدی های تلگرام

    استخراج آیدی ها از گروه های تلگرامی

    مجموعه رباتیک خودکارسازی نرم افزار تحت سیستم و وب

    ربات استخراج ایمیل و موبایل کاربران

    ربات استخراج ایمیل مدیران سایت

    نحوه کار با ربات لینک گیر از گوگل

    نحوه کار با ربات درج پیام در بخش تماس با ما سایت ها

    نحوه کار با ربات ارسال کامنت در بخش کامنت گذاری سایت ها

    سلام!

    لطفاً با انتخاب یکی از نماینده های ما، امکان مکاتبه با او را در واتساپ داشته باشید.

    تیکت پشتیبانی کانال تلگرام

    پشتیبانی فروش کارشناس فروش و پشتیبانی وردپرس
    +989205216330
    پشتیبانی فنی برنامه نویس محصولات رباتیک
    +989355330531
    پاسخگویی از ۱۰:۰۰ صبح الی ۷ بعدظهر
    سلام! چه کاری می توانم برای شما انجام دهم؟
    ×
    چطور میتونم کمکتون کنم؟