ورود | ثبت نام

مقایسه محبوب ترین نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتس اپ

پشتیبان وردپرس

همراه همیشگی کسب و کار شما, بهبود عملکرد و امنیت سایت - طراحی تخصصی وب سایت, مشاوره و پشتیبانی سایت های وردپرسی

نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتس اپ

فهرست مطالب

اگر قصد دارید تا از طریق نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتس اپ به تبلیغات بپردازید، حتماً می‌دانید که انجام این کار به صورت دستی ناممکن بوده و نیاز به یک ابزار اتوماتیک دارد. با سرچی در گوگل، نرم‌افزارهای مختلفی را پیدا می‌کنید که ادعا می‌کنند قابلیت ارسال پیام انبوه در واتساپ بدون بلاکی خطوط را دارند که از معروف‌ترین آنها، نرم‌افزار ارسال پیام انبوه واتساپ رباتیک و نرم‌افزارهای WhatSender، WhatSender Pro،Business Sender Pro هستند. احتمالاً این سوال در ذهن شما نیز ایجاد شده است که تفاوت این نرم‌افزارها در چیست و کدام یک گزینه بهتری برای تبلیغات در واتساپ است!

نرم افزارهای WhatSender، WhatSender Pro و Business Sender Pro و سایر نرم‌افزارها با نام‌های مشابه در بازار زیاد هستند اما سورس همه این برنامه‌ها یکسان و هندی بوده و همان طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید بجز از نظر ظاهری، بقیه امکانات و ویژگی‌هایشان یکسان هستند.

13
whatsender pro

business sender

نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتس اپ

من هر چهار نرم‌افزار را تهیه و از آنها برای ارسال پیام انبوه در واتساپ استفاده کرده‌ام. در این مقاله می‌خواهم تجربه شخصی خودم از کار با آنها را با شما به اشتراک بگذارم و در نگارش این مطلب تلاش کردم تا مقایسه‌ای بیطرفانه از ویژگی‌های مثبت و منفی هر کدام از این نرم افزارها ارائه دهم؛ لذا در این مطلب، نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتس اپ در رباتیک را با نرم افزار Business Sender Pro که در واقع نسخه پیشرفته‌تری از دو نرم افزار مشابه دیگر است، مقایسه خواهم کرد.

من هر دوی این نرم افزارها را در موقعیت‌های مختلف تست کردم و در طی یک دوره استفاده طولانی مدت به نتایج زیر رسیدم:

  1. شناسایی شدن نرم افزار به عنوان ویروس
    زمانی که خواستم نرم افزار Business Sender Pro را روی سیستمم نصب کنم با اولین مشکل مواجه شدم؛ هنگام نصب نرم افزار، آنتی ویروس سیستمم آن را به عنوان ویروس تشخیص داد و من مجبور شدم آنتی ویروس را غیر فعال کنم تا بتوانم نرم افزار را نصب کنم.
    البته این همه ماجرا نبود و در هنگام اجرای آن نیز با چنین مشکلی روبرو شدم و باید مجدداً آنتی ویروس سیستم را خاموش میکردم تا بتوانم نرم افزار را اجرا کنم، که این مسئله، ریسک ویروسی شدن سیستم را بالا میبرد.اما برای نرم افزار رباتیک چنین مشکلی چه در مرحله نصب و چه در مرحله اجرا برای من پیش نیامد.
  2. امکان ارسال پیام در گروه
    نرم افزار رباتیک، امکان ارسال پیام انبوه در گروه‌های واتساپی را داراست ؛ یعنی این نرم افزار میتواند پیام(های) شما را بصورت متوالی در گروه‌های واتساپی که عضو آنها هستید ارسال کند،
    امّا نرم افزار Business Sender Pro چنین امکانی را ندارد و فقط برای برای ارسال پیام به چت خصوصی افراد طراحی شده است.
  3. محدودیت در حجم فایل‌های ارسالی
    در هر دو نرم افزار امکان ارسال لینک، ایموجی،فایل های تصویری و pdf و … وجود دارد. آپلود کردن و ارسال فایل در نرم افزار Business Sender Pro کمی راحتتر است ولی یک مشکل اساسی دارد و آن هم محدودیت در حجم فایل‌های ارسالی بود؛ هنگامی که خواستم فایلی با حجم بیشتر از 1Mb را ارسال کنم خطایی بر روی صفحه ظاهر شد که حجم فایل شما بیشتر از 1 Mb است و امکان ارسال آن وجود ندارد، این یعنی عملاً نمی‌توانید از این برنامه برای ارسال ویدئوها و فایل‌های با حجم بیشتر استفاده کرد؛ مثلاً من وقتی خواستم یک عکس با کیفیت بفرستم که حجمش فقط 4Mb بود با این مشکل مواجه شدم!اما برای نرم افزار رباتیک محدودیت در حجم فایل ارسالی همان محدودیت هایی است که خود واتساپ دارد و امکان آپلود فایل‌های مختلف با حجم‌های بیشتر از 1 Mb هم وجود دارد! چند روش هم برای ارسال عکس و فیلم در این نرم افزار امتحان کردم (روش ارسال مستقیم و روش فروارد) که سرعت آپلود و ارسال فایل‌ها هم به نظر مطلوب می‌آمد.
  4. امکان ذخیره تنظیمات برای اجراهای بعدی
    امکان ذخیره تنظیمات برای اجراهای بعدی امکان و نحوه ذخیره تنظیمات است؛ تنظیمات نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتس اپ رباتیک در فایل‌های اکسل انجام می‌شود و من توانستم تنظیمات دلخواه خودم را در همین فایل‌های اکسل ذخیره کنم و برای اجراهای بعدی مجبور به وارد کردن مجدد تنظیمات برای اجرای نرم افزار نبودم.اما تنظیمات نرم افزار Business Sender Pro در خود نرم‌افزار انجام میشود ولی امکان ذخیره این تنظیمات در آن وجود ندارد؛ این موضوع باعث میشود که برای هر بار اجرای دستورات و ارسال‌های مد نظرم مجبور شوم هر بار نرم افزار را تنظیم و اجرا کنم که البته این کار بسیار زمان بر است.
  5. امکان معرفی خطوط متعدد واتساپی به نرم افزار
    به دلیل محدودیت‌هایی که واتساپ برای ارسال پیام‌ها در نظر گرفته است (که بسته به اعتبار خط میتوان تعداد مشخصی پیام واتساپ به افراد غریبه در روز ارسال کرد)، من برای ارسال انبوه پیام‌های تبلیغاتی در واتساپ از چندین خط استفاده می‌کنم.اما تنظیمات نرم افزار Business Sender Pro در خود نرم‌افزار انجام میشود.
    ولی امکان ذخیره این تنظیمات در آن وجود ندارد؛ این موضوع باعث میشود که برای هر بار اجرای دستورات و ارسال‌های مد نظرم مجبور شوم هر بار نرم افزار را تنظیم و اجرا کنم که البته این کار بسیار زمان بر است.وقتی که خواستم از نرم افزار Business Sender Pro برای ارسال پیام با خط‌های مختلف خودم استفاده کنم، مجبور شدم از یک خط واتساپم لاگ اُوت کنم تا بتوانم ارسال را با خط بعدی خودم ادامه بدهم؛
    اما در استفاده از نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتس اپ رباتیک توانستم خطوط مختلف خود را به ربات معرفی کنم (ربات هیچ محدودیتی برای تعداد خطوط ندارد و میتواند کار ارسال را با هر تعداد خط واتساپی انجام دهد).
    ربات بعد از ارسال تعداد مشخص پیام با خط اول، بدون اینکه خط اول را لاگ اوت کند، کار را با خط دوم ادامه داد و الی آخر. نکته جالب اینکه تعویض خطوط نیز به صورت اتوماتیک توسط خود ربات انجام میشود.این موضوع باعث شد که در استفاده از نرم افزار رباتیک، وقت و انرژی کمتری را برای تعویض خطوط و ارسال پیام صرف کنم و ربات بدون نیاز به حضور من توانست تعداد انبوهی از پیام ها را به مخاطبین ارسال کند؛ چون در نرم افزار Business Sender Pro نمیتوانستم تنظیمات را ذخیره کنم و وقتی از یک خط لاگ اُوت میکردم و دوباره وارد خط جدیدم میشدم، باید تمام شماره‌ها و پیام‌ها را دوباره وارد میکردم که خیلی زمانبر و خسته کننده بود.
  6. شبیه‌سازی رفتار انسانی توسط نرم افزارمن سرعت ارسال پیام برای یک لیست 100 نفره از مخاطبینم را در هر دوی این نرم افزارها تست کردم، دیدم که سرعت ارسال پیام در نرم افزار Business Sender Pro بسیار زیاد بود و مثلاً برای 100 مخاطبی که من شماره آنها را در نرم افزار وارد کردم، پیام‌ها را در کسری از ثانیه ارسال کرد.اول فکر کردم که چه مزیت جالبی است و می‌تواند باعث صرفه جویی در زمانم شود اما وقتی بیشتر تحقیق کردم متوجه شدم اگر ارسال پیام با سرعت بسیار بالای ماشینی انجام شود ممکن است که واتساپ، شما را ربات تشخیص دهد؛ لذا ترجیح دادم که چنین ریسکی نکنم و نرم افزار رباتیک را هم امتحان کردم.
    بعد از اینکه نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتس اپ رباتیک را تنظیم و آن را اجرا کردم، واتساپ وب سیستم من را باز کرد و با سرعت معمولی که من خودم تایپ میکنم پیام‌های من را در چت خصوصی مخاطبینم تایپ کرد و با
    این کار ریسک اینکه واتساپ، مرا ربات تشخیص بدهد خیلی کمتر شد.
  7. استفاده کردن از نسخه‌ اصلی واتساپ توسط نرم افزار
    نرم افزار Business Sender Pro از یک برنامه واتساپ فرعی برای ارسال پیام انبوه در واتس اپ استفاده می‌کند که واتساپ آنها را بعنوان نسخه‌های جعلی می‌شناسد ولی نرم افزار رباتیک از نسخه واتساپ وب برای ارسال پیام‌ها استفاده می‌کند که نسخه رسمی و تأیید شده خود واتساپ هست؛ لذا در استفاده از نرم‌افزار رباتیک از این بابت نگرانی مسدود شدن خطوط واتساپم را نداشتم.
  8. امکان فروارد پیام
    یک ویژگی جالب در نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتس اپ رباتیک قابلیت فروراد پیام است. فروارد پیام در ارسال پیام تکراری عملی طبیعی تر است؛ یک کاربر انسانی معمولاً برای ارسال پیام تکراری به چندین نفر هر بار پیام را تایپ نمی کند بلکه آن را فروارد میکند. فروارد کردن، انجام امور توسط ربات را انسانی جلوه می‌دهد و ریسک شناسایی شدن توسط واتساپ را به حداقل می‌رساند. نرم افزار Business Sender Pro فاقد این ویژگی است
  9. پشتیبانی محصول
    ارائه پشتیبانی محصول یکی از آپشن‌های مهم به ویژه برای محصولات نرم افزاری است. اگر در نصب، راه‌اندازی و اجرای نرم افزار با مشکلی مواجه شدید پشتیبانی به شما کمک میکند تا مشکل خود را حل کنید.
    طراحان نرم افزار Business Sender Pro چنین امکانی را برای کاربران این نرم افزار در نظر نگرفته‌اند اما تیم پشتیبانی رباتیک به صورت تمام وقت پاسخگوی سوالات و مشکلات کاربران و مشتریانش است.

نتیجه‌گیری
در نهایت، در کنار تمامی امکانات جذابی که هر دوی این نرم افزارها در نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتس اپ داشتند، به دلیل امکانات متعدد، آموزش‌های جامع و کامل، پشتیبانی و آپدیت محصول که
نرم افزار رباتیک به کاربرانش ارائه می دهد تصمیم گرفتم برای تبلیغات کسب و کارم در واتساپ از این نرم افزار استفاده کنم.

امیدوارم که شرح تجربیات و مشاهداتم از کار با نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتس اپ و نرم افزار واتساپ سندر برای شما نیز مفید بوده و انتخاب ابزار مناسب برای تبلیغات در واتساپ را برایتان آسان کرده باشد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است

    ساعات کاری بر اساس منطقه زمانی country flag IR
    روز ساعت کاری
    شنبه 9:00 صبح - 5:00 بعد از ظهر
    یکشنبه 9:00 صبح 5:00 بعد از ظهر
    دوشنبه 9:00 صبح - 5:00 بعد از ظهر
    سه شنبه 9:00 صبح - 5:00 بعد از ظهر
    چهارشنبه 9:00 صبح - 5:00 بعد از ظهر
    پنج شنبه 9:00 صبح 1:00 بعد از ظهر
    جمعه تعطیل

    فرم چند مرحله ای در خواست پشتیبانی وردپرس

    سفارش خدمات سفارشی

    بانک شماره موبایل

    بانک شماره موبایل

    استخراچ شماره از سایت دیوار و شیپور و نیاز روز و گروه های واتس آپ

    فالوور و فالوینگ اینستاگرام

    استخراج آیدی پیج های اینستاگرام

    استخراج آیدی های تلگرام

    آیدی های تلگرام

    استخراج آیدی ها از گروه های تلگرامی

    مجموعه رباتیک خودکارسازی نرم افزار تحت سیستم و وب

    ربات استخراج ایمیل و موبایل کاربران

    ربات استخراج ایمیل مدیران سایت

    نحوه کار با ربات لینک گیر از گوگل

    نحوه کار با ربات درج پیام در بخش تماس با ما سایت ها

    نحوه کار با ربات ارسال کامنت در بخش کامنت گذاری سایت ها

    سلام!

    لطفاً با انتخاب یکی از نماینده های ما، امکان مکاتبه با او را در واتساپ داشته باشید.

    تیکت پشتیبانی کانال تلگرام

    پشتیبانی فروش کارشناس فروش و پشتیبانی وردپرس
    +989205216330
    پشتیبانی فنی برنامه نویس محصولات رباتیک
    +989355330531
    پاسخگویی از ۱۰:۰۰ صبح الی ۷ بعدظهر
    سلام! چه کاری می توانم برای شما انجام دهم؟
    ×
    چطور میتونم کمکتون کنم؟