ورود | ثبت نام

استخراج آیدی از گروه تلگرام

پشتیبان وردپرس

همراه همیشگی کسب و کار شما, بهبود عملکرد و امنیت سایت - طراحی تخصصی وب سایت, مشاوره و پشتیبانی سایت های وردپرسی

فهرست مطالب

اگر قصد دارید از طریق ارسال پیام انبوه در تلگرام  افراد بیشتری را با کسب و کار خود آشنا کنید، برای کسب نتیجه رضایت‌ بخش از تبلیغات، لازم است در درجه اول، مخاطبین هدف خود را (افرادی که هدف تبلیغات خود قرار می‌دهید و پیام تبلیغاتی را برای آنها ارسال می‌کنید توسط ربات استخراج آیدی از گروه تلگرام ) تعیین کنید و اطلاعات تماس آنها را به دست بیاورید.

در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چرا انتخاب مخاطب هدف در اولویت قرار دارد، چرا استخراج آیدی از گروه بهترین راه انتخاب مخاطب هدف است و چگونه می‌توان آیدی اعضا را در مقیاس انبوه از گروه‌ها استخراج کرد. با ما همراه باشید.

توجه :

خدمات ارسال پیام در تلگرام

امکان استخراج آیدی از گروه 

اگر تمایل به خرید پکیج ربات تلگرام را ندارید … ((تیم خدمات ما میتواند آیدی تلگرام اعضای گروه‌‌های تلگرامی موردنظر شما را استخراج کرده و به صورت یک فایل اکسل در اختیارتان قرار دهد.)) برای سفارش به استخراج آیدی تلگرام مراجعه فرمایید.

انتخاب درست مخاطبین هدف چه تاثیری در نتیجه تبلیغات تلگرامی دارد؟

فرض کنید تصمیم گرفته‌اید کسب و کار خود را که فروش لباس زنانه است از طریق ارسال پیام خصوصی در تلگرام تبلیغ کنید و بدین طریق افراد بیشتری را با کار خود آشنا کنید. اگر پیام تبلیغاتی خود را به گروهی از آقایان ارسال کنید چه می‌شود؟ بدیهی است که دریافت پیام مربوط به لباس زنانه به مذاق آقایان خوش نخواهد آمد؛ چون محصولات و خدمات شما به کارشان نمی‌آید و این یعنی بی‌اثر بودن تمام وقت و هزینه‌ای که صرف تبلیغات در تلگرام کرده‌اید!

همین مثال کوچک نشان می‌دهد انتخاب درست مخاطب هدف تا چه اندازه در جواب گرفتن از تبلیغات، موثر است.

بهترین روش انتخاب مخاطبین هدف در تبلیغات تلگرامی چیست؟

حال سوال این است که ما باید چگونه مخاطبین هدف خود را انتخاب کنیم تا تاثیر تبلیغاتمان را در میزان فروش حس کنیم.

تلگرام پُر است از گروه‌هایی با موضوعات مختلف! گروه‌های تلگرامی، افراد علاقمند به یک موضوع یا اشخاص فعال در یک حوزه خاص را دور هم جمع کرده‌اند و برای این افراد محفلی ایجاد کرده‌اند تا در آن به تبادل نظر، بحث و به اشتراک گذاشتن مطالب مربوطه بپردازنددر نتیجه، بهترین اقدام برای یافتن مخاطبین هدف، استخراج آیدی اعضا از گروه‌های تلگرامی است که رقیب شما هستند یا در زمینه‌های مرتبط به کار شما فعالیت دارند.

با ارسال پیام تبلیغاتی‌تان به اعضای این گروه‌ها، مطمئن هستید که گیرندگان پیام

  1. در تلگرام فعالیت دارند.
  2. افرادی هستند که به زمینه کاری شما ارتباط دارند یا به آن علاقه دارند.

در نتیجه پیام ارسالی شما با احتمال زیادی توجهشان را جلب خواهد کرد و در صورتی که کیفیت خوب و قیمت معقولی بابت خدمات و محصولاتتان ارائه دهید، از مشتریان شما خواهند شد.

 لُب کلام
بهترین اقدام برای یافتن مخاطبین هدف، استخراج آیدی اعضا از گروه‌های تلگرامی است که رقیب شما هستند یا در زمینه‌های مرتبط به کار شما فعالیت دارند.

اما چگونه می‌توان آیدی اعضا را از گروه‌های تلگرامی استخراج کرد؟ در ادامه این مطلب به این سوال پاسخ می‌دهیم.

چگونه می‌توان آیدی اعضای یک گروه تلگرامی را استخراج کرد؟

دریافت آیدی اعضا از گروه‌های تلگرامی کار دشواری نیست.

  1. کافیست گروه موردنظر را باز کنید و روی نام گروه در بالای صفحه بزنید تا وارد پروفایل گروه شوید.
  2. از سربرگ Members اعضای گروه را مشاهده کنید.
  3. حال با ضربه زدن بر روی نام هر عضو‌ می‌توانید اطلاعاتی را که آن شخص در تلگرام قرار داده است مثل شماره موبایل، نام یا آیدی به دست بیاورید.

7 4

کاربران تلگرام برای حفظ حریم خصوصی خود معمولا از طریق تنظیمات تلگرام، شماره موبایل خود را از دید عموم پنهان می‌کنند اما اکثر کاربران معمولا یک آیدی (نام کاربری) برای خود انتخاب می‌کنند که در دسترس عموم است. در دست داشتن این آیدی برای ارتباط برقرار کردن با آن شخص در تلگرام کافیست.

همان طور که احتمالاً می‌دانید تبلیغات زمانی نتیجه‌بخش خواهد بود که در مقیاس انبوه انجام و برای تعداد زیادی از افراد ارسال شود. اما آیا استخراج تعداد انبوهی آیدی از گروه‌های تلگرامی به صورت دستی امکانپذیر است؟ در ادامه این مطلب به این سوال پاسخ می‌دهیم.

برای استخراج اتوماتیک آیدی از گروه تلگرام از چه ابزاری می‌توان استفاده کرد؟

استخراج دستی اعضا از گروه‌های تلگرامی کار دشواری است و با توجه به زمان زیادی که می‌گیرد از حوصله خارج است به همین دلیل بهتر است برای استخراج آیدی اعضا از گروه تلگرام از نرم‌افزار مخصوص این کار استفاده کنید. ربات استخراج اعضای گروه تلگرامرباتیک این کار را به سرعت، در کمترین زمان ممکن و به صورت کاملا خودکار انجام می دهد. این ربات یکی از چندین ربات موجود در پکیج ربات ارسال پیام گروهی در تلگرام کاربر مجازی است.

در ادامه به نحوه کار با این ربات برای استخراج آیدی اعضا از یک گروه تلگرامی می‌پردازیم.

ربات استخراج آیدی از گروه تلگرام رباتیک چگونه کار می‌کند؟

کار با ربات استخراج آیدی از گروه تلگرام بسیار آسان است. این ربات می‌تواند آیدی همه اعضای فعال و واقعی یک گروه تلگرام را استخراج کرده و در قالب یک فایل اکسل در اختیار شما قرار دهد.

برای استخراج اتوماتیک آیدی از گروه تلگرام کافیست مراحل زیر را طی کنید.

مرحله اول
تلگرام دسکتاپ خود را باز کنید و وارد گروهی شوید که می‌خواهید آیدی اعضا را از آن استخراج کنید.

استخراج آیدی از گروه تلگرام

مرحله دوم
روی آیکونی که در تصویر مشخص شده است کلیک کنید تا ستون سمت راست تلگرام ظاهر شود.

2 2

مرحله سوم
روی گزینه Members کلیک کنید تا اعضای گروه در کادر سمت راست نشان داده شوند.

3 3

مرحله چهارم
حال ربات استخراج اطلاعات اعضا از گروه را روی نرم‌افزار اجراکنندهرباتیک بکشید تا اجرا شود.

4 4

مرحله پنجم
مشاهده می‌کنید که ربات استخراج آیدی از گروه تلگرامرباتیک، کارش را از اولین نفر در بالای ستون سمت راست شروع می‌کند و اطلاعات ثبت در پروفایل تلگرام هر نفر (شامل نام و آیدی) را در فایل اکسل موجود در پوشه همان ربات ثبت و ذخیره می‌کند.

5 5

مرحله ششم
در نهایت، پس از اتمام کار ربات، می‌توانید آیدی های استخراج شده را در فایل اکسل اطلاعات اعضا (در همان پوشه ربات استخراج اطلاعات اعضا گروه) مشاهده نمایید.

6 4

مشاهده می‌کنید که اطلاعات مربوط به هر عضو گروه در یک ردیف از فایل اکسل ثبت شده است.

 

شما می‌توانید برای آشنایی با طرز کار ربات، ویدئوی زیر را مشاهده نمایید.
 question telegram

پرسش و پاسخ درباره استخراج آیدی از گروه های تلگرامی

1- آیا همه آیدی‌هایی که ربات استخراج آیدی از گروه تلگرام رباتیک در اختیار کاربر می‌گذارد فعال هستند؟

ربات استخراج آیدی از گروه تلگرامرباتیک، کارش را از اولین نفر از لیست اعضای گروه شروع می‌کند و این کار را به ترتیب تا انتهای لیست ادامه می‌دهد. اعضای بالاتر لیست کسانی هستند که به تازگی در تلگرام آنلاین بودند و اخیرا فعالیت داشتند؛ در نتیجه هر چه این اعضا در این لیست بالاتر باشند یعنی در تلگرام فعال‌تر هستند، حضور بیشتری دارند و بهتر است برای ارسال تبلیغات، آنها را در اولویت قرار دهید.

2- آیا می‌توان با استفاده از ربات استخراج آیدی از گروه تلگرامرباتیک، اطلاعات اعضا را به تعداد دلخواه استخراج کرد؟

بله، شما می‌توانید برای ربات تعیین کنید که اطلاعات چه تعداد از اعضای گروه را استخراج کند. ربات استخراج آیدی از گروه تلگرامرباتیک از اول لیست شروع می‌کند و به اندازه عدد درخواستی شما در این لیست پایین می‌آید و آیدی این تعداد عضو را در اختیار شما قرار می‌دهد.

3- آیا ربات استخراج آیدی اعضا از گروه تلگرام، اطلاعات همه اعضای گروه را ارائه می‌دهد؟

بله، این ربات می‌تواند اطلاعات تمام اعضایی را که تلگرام نشان می‌دهد استخراج کند و در اختیار کاربر قرار دهد. تلگرام اکانت‌های فیک، اکانت‌های حذف‌شده یا اکانت‌هایی که برای مدتی طولانی از تلگرام استفاده نکرده‌اند را در میان اعضای گروه نشان نمی‌دهد؛ در نتیجه ربات نیز اطلاعات این اکانت‌ها را استخراج نمی‌کند. البته در دست داشتن اطلاعات این اکانت‌ها نیز فایده‌ای به حال کاربر نخواهد داشت.

4- سرعت ربات استخراج آیدی از گروه تلگرام رباتیک چه قدر است؟

این ربات بسیار سریع عمل می‌کند. نسخه تحت ویندوز ربات استخراج آیدیرباتیک در دقیقه 7 تا 10 آیدی و نسخه تحت وب آن در دقیقه حدود 100 آیدی را در فایل اکسل خروجی ثبت می‌کند.

5- آیا ربات در تعداد اعضای گروه محدودیت دارد؟

خیر، ربات استخراج اعضایرباتیک هیچ محدودیتی در تعداد اعضای گروه ندارد؛ یعنی شما آزاد هستید آیدی اعضای هر گروهی را با هر تعداد عضو که داشته باشد استخراج کنید. شما همچنین می‌توانید هر تعداد عضو که دلتان می‌خواهد از این گروه‌ها به دست بیاورید؛ مثلاً می‌توانید ربات را به گونه‌ای تنظیم کنید که اطلاعات 1000 نفر از اعضای یک گروه 5هزار نفره را در اختیارتان قرار دهد.

6- آیا برای استخراج هر آیدی نیاز به پرداخت هزینه‌ای جداگانه دارم؟

خیر! با این ربات شما می‌توانید هر تعداد آیدی که دلتان می‌خواهد استخراج کنید بدون اینکه برای استخراج هر آیدی، هزینه جداگانه‌ای پرداخت نمایید؛ در واقع تنها یک بار برای تهیه ربات هزینه می‌کنید و به صورت دائمی از آن استفاده خواهید کرد.

7- آیا باید حتماً ادمین گروه باشم تا بتوانم آیدی اعضای گروه را استخراج کنم؟

خیر، برای استخراج آیدی اعضای گروه با استفاده از ربات استخراج آیدی اعضا از گروه نیازی نیست حتماً ادمین گروه باشید و شما می‌توانید با عضویت در هر گروهی، آیدی اعضای آن را استخراج کنید.

8- آیا ربات می‎تواند شماره تلفن اعضای گروه را نیز استخراج کند؟

در حقیقت ربات می‌تواند تمامی اطلاعاتی را که هر فرد در پروفایل خود قرار داده است و برای عموم قابل مشاهده است استخراج کند و در اختیار شما قرار دهد؛ این اطلاعات می‌تواند شامل نام، بیو، شماره تلفن و آیدی تلگرام افراد باشد. اما اگر فردی این اطلاعات را (از جمله شماره موبایل) خود را مخفی (hidden) کرده باشد، ربات قادر نیست که این اطلاعات را دریافت کند.

جمع بندی
در این مطلب به اهمیت انتخاب درست مخاطبین هدف در ارسال پیام تبلیغاتی به چت خصوصی افراد در تلگرام پرداختیم و بهترین روش برای یافتن مخاطبین هدف و دسترسی به اطلاعات تماس با آنها در تلگرام از طریق استخراج آیدی از گروه تلگرام را شرح دادیم. در ادامه، ابزاری برای انجام این کار به صورت اتوماتیک به شما معرفی کردیم و نحوه کار با این ابزار را به شما آموزش دادیم.

امیدواریم که مطالب مطرح شده در این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. منتظر نظرات، پیشنهادات و سوالات شما در بخش کامنت این مقاله هستیم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است

    ساعات کاری بر اساس منطقه زمانی country flag IR
    روز ساعت کاری
    شنبه 9:00 صبح - 5:00 بعد از ظهر
    یکشنبه 9:00 صبح 5:00 بعد از ظهر
    دوشنبه 9:00 صبح - 5:00 بعد از ظهر
    سه شنبه 9:00 صبح - 5:00 بعد از ظهر
    چهارشنبه 9:00 صبح - 5:00 بعد از ظهر
    پنج شنبه 9:00 صبح 1:00 بعد از ظهر
    جمعه تعطیل

    فرم چند مرحله ای در خواست پشتیبانی وردپرس

    سفارش خدمات سفارشی

    بانک شماره موبایل

    بانک شماره موبایل

    استخراچ شماره از سایت دیوار و شیپور و نیاز روز و گروه های واتس آپ

    فالوور و فالوینگ اینستاگرام

    استخراج آیدی پیج های اینستاگرام

    استخراج آیدی های تلگرام

    آیدی های تلگرام

    استخراج آیدی ها از گروه های تلگرامی

    مجموعه رباتیک خودکارسازی نرم افزار تحت سیستم و وب

    ربات استخراج ایمیل و موبایل کاربران

    ربات استخراج ایمیل مدیران سایت

    نحوه کار با ربات لینک گیر از گوگل

    نحوه کار با ربات درج پیام در بخش تماس با ما سایت ها

    نحوه کار با ربات ارسال کامنت در بخش کامنت گذاری سایت ها

    سلام!

    لطفاً با انتخاب یکی از نماینده های ما، امکان مکاتبه با او را در واتساپ داشته باشید.

    تیکت پشتیبانی کانال تلگرام

    پشتیبانی فروش کارشناس فروش و پشتیبانی وردپرس
    +989205216330
    پشتیبانی فنی برنامه نویس محصولات رباتیک
    +989355330531
    پاسخگویی از ۱۰:۰۰ صبح الی ۷ بعدظهر
    سلام! چه کاری می توانم برای شما انجام دهم؟
    ×
    چطور میتونم کمکتون کنم؟